MILKA MENJA SVOJU PREPOZNATLJIVU LJUBIČASTU KRAVICU NA PAKOVANJU KAKO BI PREDSTAVILA PRAVE MILKA KRAVICE

Novo istraživanje pokazuje: 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. Milka odgovora na ovu potrebu promenom pakovanja kako bi ispričala svoju priču o poreklu mleka.

 

6. II 2020 | U proteklih nekoliko godina, mnoge studije govore u prilog istom globalnom trendu – potrošači su sve više zainteresovani za poreklo hrane koju konzumiraju. S druge strane, s urbanim stanovništvom koje neprestano raste (migrirajući iz sela u gradove), sve je više potrošača koji hranu kupuju u velikim prodajnim lancima i retko imaju priliku da vide priču koja stoji iza nje. Često ćete čuti potrošače kako navode da im nije obezbeđeno dovoljno informacija o tome od čega se sastoje proizvodi koje konzumiraju. Srbija se ne razlikuje – nedavno istraživanje* koje je sprovela kompanija Valicon pokazuje da 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumira.

Kao jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka je, prepoznavši ovaj trend, nedavno napravila hrabar potez i odgovorila na interesovanja svojih potrošača. Naime, oni su odlučili da privremeno zamene svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu kako bi predstavili prave Milka kravice koje čine njihovu čokoladu tako nežnom. Iako je globalno poznat i voljen brend, i suprotno onome što mnogi očekuju, Milka bira da svoje mleko nabavlja sa malih porodičnih farmi u srcu Alpa, sa prosečno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki veruju da nežno ophođenje prema kravama čini njihovu čokoladu nežnijom i ukusnijom. Srpski potrošači se slažu – 76% njih smatra da kremastije mleko potiče sa malih porodičnih gazdinstava, dok više od 85% njih veruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju uticaj na ukus mleka koje one daju.

Nove zvezde Milka pakovanja – kravice poput Gerde, Marise, Lole, Ariane i Muće – pričaju potrošačima svoju priču, ne samo kroz ovu ograničenu seriju pakovanja, već i putem Milka Instagram profila @Prave.Milka.Kravice.rs, gde imate priliku da zavirite u njihov život na Alpima. U Milki ističu da proizvodnja nežne mlečne čokolade počinje sa nežno proizvedenim mlekom, kao i da su oni veoma posvećeni svojoj misiji da svet učine nežnijim mestom.

Transparentnost i vođenje otvorenog dijaloga sa potrošačima trend je koji će mnogi brendovi pratiti u bliskoj budućnosti. Na taj način, potrošačima se omogućava svesnije donošenje odluka, a oni zauzvrat preferiraju upravo one brendove i kompanije koji svoje sastojke nabavljaju na odgovoran način, ne narušavajući pri tome kvalitet proizvoda.

*Internet anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Srbiju.

 

Da li ste znali? Milka menja svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu na pakovanju kako bi predstavila prave Milka kravice.

Svi pričaju o Gerdi: Milka kravica koja nam govori odakle zaista dolazi alpsko mleko

Da li srećne kravice proizvode kremastije i ukusnije mleko?

Ispostavlja se: Milka kravice ipak nisu ljubičaste!

 

Milka brend veruje u jednostavnu jednačinu: srećna kravica jednako kremastije mleko. Istraživanje* koje je Valicon nedavno sproveo za Milku pokazuje da se srpski potrošači uglavnom slažu – 77% njih veruje da srećne krave daju ukusnije mleko, dok više od 85% veruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive takođe imaju uticaj na ukus mleka koje one daju.

Kako bi ispričala priču o alpskom mleku koje se koristi za proizvodnju njihove čokolade, Milka je napravila smeo potez – njihova poznata ljubičasta maskota odlazi sa pakovanja i prepušta mesto pravim Milka kravicama – zvezdama u usponu, poput Gerde, Marise, Lole, Ariane i Muće. Ove dame su te koje pomažu da Milka čokolada bude tako nežna. Suprotno onome što većina anketiranih veruje, Milka bira da mleko za svoje čokolade nabavlja sa malih porodičnih farmi u srcu Alpa, koje imaju u proseku 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki veruju da ovakav tretman kravica čini njihovu čokoladu tako nežnom i ukusnom. Kako bi omogućili svim svojim potrošačima da se sami uvere, Milka ovu priču vodi korak dalje – prave Milka kravice su preuzele Milka Instagram stranicu na ograničeni vremenski period kako bi svima dopustile da zavire u njihove živote, interesovanja i svakodnevne aktivnosti, deleći pravu priču o alpskom mleku.

U poslednjih nekoliko godina, svima je dobro poznat globalni trend da se potrošači sve više zanimaju za poreklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interesovanja i potrebe naših potrošača, pričamo im priču o alpskom mleku kroz različite kanale – našu prepoznatljivu ljubičastu kravicu sa pakovanja zamenili smo pravim Milka kravicama, dok na našem Instagram profilu kroz interaktivan sadržaj omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno verujemo da proizvodnja nežne mlečne čokolade počinje sa nežno proizvedenim mlekom i snažno smo posvećeni našoj misiji da učinimo svet nežnijim mestom “, kaže Dunja Dejanović, brend menadžer za Milku.

I na kraju, pozivamo vas da pratite nove zvezde Instagrama na @Prave.Milka.Kravice.rs. Pripremite se da saznate neke nove interesantne činjenice i dobijete odgovore na pitanja kao što su: Da li krave mogu imati različit karakter? Da li zaista dobijaju masažu na farmama? Mogu li imati najbolje prijatelje? Koje su njihove omiljene dnevne aktivnosti? Ali, pre svega, pripremite se da svoje dane začinite dozom zabave i smeha!

*Internet anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Srbiju.

 

Upoznajte Gerdu, Marisu i Lolu: nove zvezde Instagrama koje morate da (za)pratite!

Zašto su krave postale najnovije zvezde društvenih mreža o kojima svi pričaju?

 

Nije tajna da internet zajednica uživa u praćenju Instagram profila pojedinih simpatičnih ali i zabavnih mačaka i pasa koji se mogu smatrati pravim slavnim ličnostima na osnovu broja pratilaca. Recite dragička – Milka, globalno poznat i voljen brend čokolade, smatra da su krave barem podjednako zanimljive. Iz ovog razloga, Prave Milka kravice privremeno preuzimaju Milkin Instagram profil kako bi svima omogućile da zavire u njihove živote, interesovanja i svakodnevne aktivnosti. Alpske kravice poput Gerde, Marise, Lole, Ariane i Muće postaju zvezde profila @Prave.Milka.Kravice.rs gde će podeliti pravu priču o alpskom mleku.

Iako je globalno poznat i voljen brend, i suprotno onome što mnogi očekuju, Milka bira da svoje mleko nabavlja sa malih porodičnih farmi u srcu Alpa, sa prosečno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki veruju da nežno ophođenje prema kravama čini njihovu čokoladu nežnijom i ukusnijom. Srpski potrošači se slažu – sudeći po retultatima studije* koju je Valicon nedavno sproveo za Milku, 76% njih smatra da kremastije mleko potiče sa malih porodičnih gazdinstava, dok više od 85% njih veruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju uticaj na ukus mleka koje one daju.

U poslednjih nekoliko godina, svima je dobro poznat globalni trend da se potrošači sve više zanimaju za poreklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 50% potrošača čokolade u Srbiji želi da zna poreklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interesovanja i potrebe naših potrošača, pričamo im priču o alpskom mleku kroz različite kanale – našu prepoznatljivu ljubičastu kravicu sa pakovanja zamenili smo pravim Milka kravicama, dok na našem Instagram profilu kroz interaktivan sadržaj omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno verujemo da proizvodnja nežne mlečne čokolade počinje sa nežno proizvedenim mlekom i snažno smo posvećeni našoj misiji da učinimo svet nežnijim mestom “, kaže Dunja Dejanović, brend menadžer za Milku.

*Internet anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Srbiju.

622020-ARIANNE-Hazelnuts-80-g

622020-GERDA-Alpine-Milk-80-g

622020-LOLA-Oreo-100-g

622020-MARISA-Noisette-80-g

622020-Moocha-Whole-hazelnuts-100-g