MEĐUNARODNI DAN ŽENA KAO POVOD ZA JOŠ JEDAN DOGAĐAJ ‘DEVOJČICE IMAJU REČ’

1232020-pepsico

12. III 2020 | Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole ‘Jovan Dučić’ iz Novog Beograda učestvovale su u događaju ‘Devojčice imaju reč’ u okviru kampanje ‘Inspiring girls’ koju sprovodi nevladina organizacija Crta, uz podršku kompanije Marbo Product – PepsiCo. Cilj ovog događaja, kao i celokupne kampanje, je da ohrabri i podstakne devojčice da slobodno i samouvereno biraju profesije, ne podležući stereotipima i vodeći se svojim afinitetima i talentima.

Učenicama su sagovornice bile žene koje grade uspešne karijere u različitim oblastima, a ovom projektu su se pridružile kao volonterke: Sanja Miladinović, Talent Acquisition menadžer kompanije PepsiCo zapadni Balkan; Ivana Rovčanin, menadžer planiranja tražnje i saradnje sa kupcima PepsiCo zapadni Balkan; Milica Čiča, Data Sourcing&Community menadžer u kompaniji HERE Technologies i koordinator projekta za primenu ICT u srednjim školama i Maja Goračinska, lead architect u studiju Trem Architects i osnivač udruženja M.art.kolektiv. Kroz razgovore s volonterkama devojčice su mogle da saznaju više o mogućnostima za profesionalni razvoj u ambijentu međunarodne korporacije kakva je kompanija Marbo Product – PepsiCo zapadni Balkan.

“Međunarodni dan žena je bio povod za još jedan u nizu događaja kojim devojčicama želimo da približimo profesionalne mogućnosti koje im se pružaju. Tim kompanije PepsiCo zapadni Balkan je upravo jedan od onih timova u kojima žene imaju izuzetnu zastupljenost i nalaze se na najrazličitijim pozicijama. Žene su u našem timu igrači koji daju nemerljiv doprinos, a ravnopravnost i inkluzivnost ambijenta koji negujemo su okvir koji im omogućava da iskažu sve svoje potencijale. Verujemo da će i devojčice sa kojima smo se danas družili za koju godinu ponosno moći da daju doprinos rezultatima okruženja u kom rade, pa možda čak i kod nas u kompaniji”, istakla je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta zapadnog Balkana.

Kampanju ‘Inspiring girls’, po uzoru na istoimenu uspešnu kampanju iz Velike Britanije, u Srbiji sprovodi organizacija Crta. “Cilj nam je da devojčice veruju u sebe i da ne odustaju od svojih izbora. Takođe, želimo da skrenemo pažnju da se u Srbiji tek 30% žena nalazi na rukovodećim pozicijama. Mi verujemo u svet jednakih mogućnosti i liderke budućnosti”, izjavila je Milica Đerić, koordinator kampanje ‘Inspiring Girls’ u Srbiji.