KVALITETNO I SVEŽE PECIVO IZ MAXI PEKARE

09. X 2020. | Sveži hlebovi i peciva, sastojci koji se koriste prilikom njihove izrade, kao i način na koji se prave, važan su faktor odabira mesta omiljene kupovine. Maxi pekara, kroz saradnju sa skoro svim većim proizvođačima ove kategorije u Srbiji, trudi se da za svoje kupce obezbedi uvek najkvalitetnije i najsvežije proizvode.

U fokusu inovativnog koncepta Maxi pekare su peciva i hlebovi koji se pripremaju u samoj radnji, pred očima potrošača, a u ponudi je i širok asortiman pakovanih proizvoda, od različitih vrsta brašna i sa različitim namenama. Na policama Maxi pekare može se pronaći širok asortiman kvalitetnih i nutritivno izbalansiranih namirnica namenjenih svima onima koji pažljivo biraju proizvode koje će poslužiti kao deo porodične trpeze.

Puratos i Don Don su dobavljači sa kojima kompanija Delhaize Serbia sarađuje duže od 10 godina. Generalni direktor kompanije Jan-Willem Dockheer istakao je prilikom posete proizvodnim pogonima i postrojenjima ovih proizvođača da je ponosan što partnerski rade na razvoju kategorije pekarskih proizvoda i što u kontinuitetu razmenjuju informacije u vezi sa tržištem i globalnim trendovima, što im obostrano znači u unapređenju asortimana.

“Maxi je komšijski supermarket i veoma smo ponosni što asortiman naše pekare iz godine u godinu postaje bogatiji, uz uslugu na najvišem nivou. Sve promene koje uvodimo na tržište realizujemo zajedno sa našim partnerima i zahvaljujući njima Maxi pekara je danas mnogo više od uslužnog odeljenja u supermarketu. Verujemo da kupci prepoznaju sve napore koje ulažemo kako bismo samo za njih obezbedili svakog dana uvek sveže pecivo, a u razgovoru sa dobavljačima i lično sam imao priliku da se uverim koliko pažnje i energije posvećuju svakom aspektu razvoja, kako poluproizvoda, tako i savršenih finalnih proizvoda koje kupci mogu pronaći u najbližoj Maxi pekari“, izjavio je Dockheer.

Don Don je proizvođač gotovih i polugotovih proizvoda u svim segmentima pekare. Sa kompanijom Delhaize Serbia razvio je poznati Hlebić – proizvod namenjen mlađoj populaciji, bez konzervansa, sa dodatnim nutritivnim vrednostima, a poznat je i po više vrsta rustičnih hlebova i peciva koji se peku u radnji.

“Od početka zajedničke saradnje trudimo se da ispunimo zahteve kako modernog, tako i tradicionalnog kupca. Zajedničkim snagama smo uspeli da unapredimo pekarsku kategoriju, a sa ciljem uvek zadovoljnog potrošača nastavljamo partnersku saradnju u duhu investiranja u nove tehnologije i proizvode“, istakao je Miloš Marković, direktor marketinga i razvoja kompanije Don Don.

Puratos pomaže pekarima, poslastičarima i čokolaterima da izaberu prave sastojke i poboljšaju kvalitet gotovih proizvoda. Znanje i veštine koje je stekao na razvijenim tržištima u kreiranjima strategije razvoja kategorije pekare partnerski deli sa kompanijom Delhaize Serbia u unapređivanju kvaliteta asortimana.

“Dugogodišnja saradnja sa kompanijom Delhaize Serbia ogleda se u svakodnevnim naporima da inovativnim pristupom i kvalitetom tržište uvek pomeramo nekoliko koraka unapred. Zajedno smo razvijali proizvode kao što su Glukofit – hleb proizvoden po kliničkoj studiji i pogodan u ishrani ljudi sa dijabetesom tip 2, Manastirski hleb, a jedan od strateških projekata na koji smo izuzetno ponosni je unapređen koncept Maxi pekare koji podrazumeva pripremu i proizvodnju pekarskih proizvoda u samoj radnji“, istakao je Ljubomir Milošević, generalni direktor kompanije Puratos.