1. X 2018 | Kompanija dm drogerie markt pokrenula je projekat ‘dm inkubator’ koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, odnosno proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave na domaćem i, potencijalno, najzahtevnijim evropskim tržištima.
Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta ‘dm inkubator’ koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane organizatora i partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta.
Finalni odabir je u periodu 01.04-30.04.2019. godine, a proglašenje (objavljivanje informacije o pobednicima) je planirano za 01.05.2019.
Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti njihovo sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm prodajnim objektima u Republici Srbiji, kao i potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja. „Naš cilj je da ponudimo svoje dugogodišnje iskustvo i ekspertizu na lokalnom tržištu kao i međunarodni know-how. Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršćeni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HoReCa objekta koji posluje u Srbiji. Kompanija dm drogerie markt d.o.o. Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktor kompanije dm drogerie markt.
Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama dm-a doneće stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno definisanih kriterijuma selekcije. Uz to, kupci će izborom ovih proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće proizvodnje i, prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da kreiraju ponudu dm-a.