KAMPANJE SA SVRHOM: Proglašenje najboljih društveno odgovornih kampanja u Srbiji

18. XI 2021 | Za dva dana, 20. novembra 2021. godine, biće održan prvi Festival društveno-odgovorne komunikacije u Srbiji, na kom će biti nagrađene najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji.

Na Međunarodni dan deteta projekat ‘Kampanje sa svrhom’ odlikovaće društveno-odgovorne kampanje namenjene dobrobiti dece, pojedinca i celog društva. Kampanja koja na svečanosti sa početkom u 18h u Marsh Open Spaceu ponese titulu ‘Kampanje sa svrhom’, biće ona koja je ponajbolje koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, ali i direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.

Uz titulu ‘Kampanje sa svrhom’, nagrađenoj kampanji biće dodeljena i istoimena statueta, a najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji dobiće i posebne Grand Prix Statuete ‘Kampanje sa svrhom’.

Statuete, izrađene od biorazgradivog ekološkog materijala, dobitnicima će dodeliti počasni selektori:

1. Ana Boroš Todić, Corporate Communication Expert, A1 Srbija
2. Nemanja Brković, Strategic Communication Expert, Telenor Srbija
3. Željka Ćirić Jakovljević, Direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa
4. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer, New Startegy
5. Tijana Koprivica, Direktorka održivog poslovanja, Delta holding
6. Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
7. Marija Mitrović, Direktorka za filantropiju i partnerstva, Trag fondacija
8. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet
9. Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
10. Jelena Šarenac, Direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Srbija i Henkel Adria
11. Maja Vidaković, Izvršni direktor, alliance international media (CorD magazine)

“Ovim festivalom, inicijator Udruženje ‘Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’ želi da podstakne društveno-odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece. Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini”, najavljuje Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.