KAMPANJE SA SVRHOM ’22: Još 10 dana zo zatvaranja konkursa

17. X 2022 | Prijem prijava za nagradu ‘Kampanje sa svrhom 2022’ traje do 27.10.2021.

Festival društveno odgovorne komunikacije ‘Kampanje sa svrhom’ odlikuje društveno-odgovorne kampanje namenjene dobrobiti zajednice, sa posebnim akcentom na one namenjene deci.

Kampanja koja ponese titulu ‘Kampanje sa svrhom’ je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji, a time i boljitak celoga društva. Ove godine koncept Festivala obuhvata sve ciljeve održivog razvoja.

“Kampanje sa svrhom smatraju da je održivi razvoj neraskidivo povezan sa budućim generacijama. Društvena odgovornost i održivost su povezani sa onima koji tek dolaze, jer održivost znači da stvaramo uslove za njihovo sutra. Inspirisani filozofijom Marije Montesori, koja kaže da ‘naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prenstveno radimo za dete’, festival društveno-odgovornih kampanja ima za cilj prvenstveno dobrobiti deteta i pojedinca, ali time i društva u celini”, podseća Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala ‘Kampanje sa svrhom’ i Udruženja ‘Žute patalone – Inicijative za proučavanje detinjstva i Koncept inkubatora društvene odgovornosti’.

Baš zato što se kompanije sada suočavaju sa novim izazovima, ciljevi održivog razvoja postaju još važnija agenda. Sve kampanje koje za cilj imaju unapređenje jednog od 17 ciljeva održivog razvoja mogu da se kandiduju za titulu Kampanje sa svrhom.

Pravo učešča na festivalu imaju kompanije, institucije, socijalna preduzeća, organizacije civilnog društva, mediji i marketinške, PR i digitalne agencije.

Osim titule festivala, pobednici festivala poneće sa sobom i statuetu ‘Kampanje sa svrhom’, a biće proglašene i tri najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji. Statueta je izrađena od biorazgradivog, ekološkog materijala, u duhu Festivala, kao 3d izvedba logotipa udruženja Žute patalone, osnivača Festivala. Autor je Slaviša Savić, profesor na Fakultetu primenjenih umetnosti.

Odabir kampanja koje će poneti titulu Kampanje sa svrhom vrši tim počasnih selektora. Listu selektora možete videti na ovom linku.

Svečana dodela statueta ‘Kampanje sa svrhom’ je zakazana za 20. novembar, Međunarodni dan deteta, u prostoru Marsh Open Space.

Na ovom linku možete pogledati izveštaj sa prošlogodišnje dodele nagrada ‘Kampanje sa svrhom’.

Više detalja o festivalu, prijavama i dodeli, možete videti na stranicama Udruženja:
https://www.facebook.com/KampanjeSaSvrhom/
https://www.instagram.com/kampanjesasvrhom/
https://twitter.com/kampanjessvrhom
https://www.linkedin.com/company/kampanje-sa-svrhom