KAMPANJE SA SVRHOM 2024: Nagrađene najbolje kampanje za durštvenu odgovornost u Srbiji

U Beogradu su 20.11.2024, na Međunarodni dan deteta, u prostorijama Marsh Open Spacea proglašeni pobednici festivala Kampanje sa svrhom 2024 za najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji.

Festival Kampanje sa svrhom je, na Međunarodni dan deteta, po četvrti put proglasio najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine po prvi put su odlikovane kampanje u tri kategorije: Eco (Green), Social (Yellow) i novoj Gender (Red) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.

Na početku, prisutnima se obratila Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom i NGO Žute Patalone, inicijatora Festivala: „Ono što nama svima zaista ostaje jeste izbor, i to kako nama pojedincima, tako i kompanijama i institucijama. Zato nagrađujemo one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade sa dobrobiti društva i doprinesu opštem dobru. Po prvi smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom, jer mi jesmo Kampanje sa svrhom“.

Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije, ispred tima počasnih selektora Festivala Kampanje sa svrhom 2024.

Kampanje sa svrhom podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.

Podšrka Festivalu Kampanje sa svrhom ove godine stigla je od kompanija koje društvenu odgovornost neguju kao jednu od ključnih oblasti u svom poslovanju. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, Henkel Srbija, Grand Kafa i Yuhor.

Medijski prijatelji Festivala su Advertiser Serbia, Biznis.rs, Biznis magazin, portal Daily green, Progressive magazin, Nedeljnik, Nova ekonomija, Media Marketing i drugi.

Dobitnici Titule i statuete Kampanje sa svrhom Social Grand Prix 2024:

  1. „Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd,
  2. „Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally,
  3. „Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company.

Dobitnici Titule i statuete Kampanje sa svrhom Social 2024:

  1. „Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća.
  2. „Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO,
  3. „Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers,
  4. „Giving Friday“ – dm drogerie markt Srbija,
  5. „Pokaži rispekt, reaguj na hejt“ – PepsiCo (Marbo Product) – Clipsy, agencija Propulsion,
  6. „Hajde da imamo vremena za pregled“ – Grand kafa, Atlantic grupa, agencija Luna TBWA,
  7. „Prati suncokret“ – Dijamant, agencije Žiška i Right,
  8. „Zajedno do solidarnijeg društva“, OTP banka u saradnji sa Srpskim filantropskim forumom i Trag fondacijom,
  9. „Zdravo dvadesete“ – Galenika AD, agencija Chapter 4 PR,
  10. „Okvir podrške“ – NLB Komercijalna banka ad, agencije Internaviti, Saaatchi&Saatchi, Represent,
  11. „Učini dobro delo – doniraj za banku hrane Beograd“, Dijamant, agencija Polet communication group,
  12. „Dr Gabor Mate na Balkanu“, Novak Đoković Fondacija, agencija Smart Vision,
  13. „Svet pun srca je svet pun prilika“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi&Saatchi i Represent.

Dobitnici Titule i statuete Kampanje sa svrhom Gender Grand Prix 2024:

  1. „1236 dana“ – Red communication, Milena Radulović,
  2. „Da njeno ponovo bude njeno“ – Autonomni ženski centar, agencija Cheil Centrade Adriatic,
  3. „Oglas bez predrasuda“ – Coca Cola HBC Srbija, agencija Creative Disorder Studio,
  4. „Koliki je moj deo“, ŽUKO – Žensko udruženje kolubarskog okruga (uz podršku UN Women, act projekta i Nemačke razvojne saranje).

Dobitnici Titule i statuete Kampanje sa svrhom Eco Grand Prix 2024:

  1. „Jaffa kartica“, Jaffa Crvenka, agencija Popular – Polet communication group.

Dobitnici Titule i statuete Kampanje sa svrhom Eco 2024:

  1. „Volim reku, a ti?“ Henkel Srbija,
  2. „OTP village – gde cveta med“, OTP banka,
  3. „Organic konkurs“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi & Saatachi i Represent.

Tim počasnih selektora koji su doneli odluku o pobednicima Festivala ove godine je radio u sledećem sastavu:

  1. Marija Beslać, direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus fondacija,
  2. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija,
  3. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy,
  4. Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija,
  5. Suzana Đorđević, direktorka, Hemofarm fondacija,
  6. Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher,
  7. Tijana Koprivica, direktor održivog poslovanja, Delta holding
  8. Marko Maršićević, osnivač, Marsh Creative Production
  9. Marija Mitrović, direktor za program filantropije, Trag fondacija,
  10. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
  11. Tatjana Prokić, osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma,
  12. Sanja Rajačić, direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno-odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd,
  13. Jelena Šarenac, direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria,
  14. Maja Vidaković, savetnik za medije,
  15. Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka,
  16. Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS.