KAKO JE NASTALA REKLAMA ‘JA ŽELIM PIVO’

14. XII 2018. | “Reklama koja je pomerila granice i razbila stereotipe o pravom muškarcu iz Srbije, kao i specifična melodija koja osvojila sve slušaoce na prvu notu – pesma ‘Ja želim pivo’ za kratko vreme postala je pesma svih ljubitelja piva u Srbiji.

Iskusni znalci primetiće da reklama nije samo spoj autentičnog teksta i melodije koja podiže raspoloženje, već i teme koja nam je pred očima svaki dan. Jelen pivo je pesmom i zanimljivim spotom stavilo u fokus jednog ljubitelja Jelen piva, ispričalo njegov dan i odalo mu priznanje za sve što je u tom danu postigao. I svakom narednom.

Kreativna razmena mišljenja i konstruktivne diskusije zaposlenih u Apatinskoj pivari iznedrili su pesmu koja je prerasla okvir puke reklame. U pisanju teksta pesme učestvovali su zaposleni iz raznih sektora kompanije i trasirali vizuelni deo kampanje, što je u saradnji sa agencijom rezultiralo onim što zovemo ‘hitična reklama’. Zbog toga je ova kampanja i veliko priznanje zaposlenima, jer su pokazali motivaciju, inspirisanost brendom i usmerenost ka potrebama svog potrošača. Kako je izgledao put od početne ideje, prvih stihova do spota i šta je neophodni sastojak za dobar timski rad otkriće nam glavni krivci kampanje ‘Ja želim pivo'”, saopštili su iz Apatinske pivare.

“Tokom ove godine smo na seriji radionica sa zaposlenima u Apatinskoj pivari, partnerima i eksternim saradnicima iz cele Srbije definisali potrošača Jelen piva, njegove, želje, tenzije i snove. I našli smo mesto Jelen piva u njegovom životu. To je rezultiralo spotom i pesmom za koju verujemo da će se pevati na svakoj turi piva”, kazala je Olivera Nikodijević, direktor marketinga u Apatinskoj pivari.

“Sa muškarcima različitih zanimanja i starosne dobi i spota poistovetiće se svaki muškarac u Srbiji. Jer svaki od njih je od prvog alarma ujutro do navijanja sata za sledeći dan u neprekidnoj trci sa vremenom i obavezama. Budi dobar otac, uzoran muž, predusretljiv komšija i pažljiv brat. Budi dostavljač, majstor, serviser. I za sve te obaveze koje uspešno obaviš slede momenti opuštanja sa drugarima uz pivo”, dodala je Nikodijević.

“Pesma ‘Ja želim pivo’ slavi i svakog od nas, jer je tekst pesme autentičan proizvod naših zaposlenih. Kao uzbudljivo svedočanstvo o svakodnevici većine muškaraca u Srbiji ova pesma pogodila je ‘žicu’ mnogih, ali i pokazala snagu našeg tima da ostvarimo zajednički cilj”, rekao je Nikola Šućur, marketing menadžer u Apatinskoj pivari.

Prateći deo reklamne kampanje je i Instagram konkurs ‘Ja želim pivo’ gde su ljubitelji piva slali svoje najkreativnije interpretacije ove pesme. Izabrano je  deset najboljih radova čiji će se autori naći u najnovijoj reklami Jelen piva. I, naravno, dobiti pivo koje su želeli kao nagradu.

“Osim ličnog osećaja, važno je da to prepoznaju i vrednuju i drugi. I to oni do kojih nam je najviše stalo. Jelen pivo je stoga glasnogovornik čitavih generacija muškaraca koje su sa menjanjem društvenih uloga snažno zagrizli nov segment zaduženja u porodici. I na tom putu ih treba bodriti”, istakao je Marko Margan, Junior Brand Manager.

“Dobar tekst, zanimljiv spot, bliska tema i melodija koja pokreće, elementi su zbog kojih ‘Ja želim pivo’ zaslužuje status nezvanične himne muškaraca. Teško da vam je na društvenim mrežama promakao spot, ili da niste čuli nekog oko vas kako pevuši tu melodiju. Za dnevnu dozu dobrog raspoloženja preporučujemo da na YouTubeu pogledate kompletnu verziju spota i uverite se zbog čega su male pobede vredne slavlja”, zaključili su iz Apatinske pivare.