‘KAD U DISU KUPUJEŠ SVOM NARODU POMAŽEŠ’

26. VI 2020. | Najveći domaći trgovinski lanac DIS na brojne načine utiče na poboljšanje našeg društva, promovišući izvorne, porodične i tradicionalne vrednosti našeg naroda, poručuju iz ove kompanije.

Ove godine DIS je integrisanom kampanjom ‘Domaći zadatak: Kupi domaće’ u fokus stavio značaj kupovine domaćih proizvoda kroz bolje pozicioniranje domaćih proizvođača u svojim marketima, dok je još jednu dodatnu vrednost kampanji dala činjenica da su tokom njenog trajanja u prvi plan istaknuti brendovi koji na svojim ambalažama koriste ćirilicu.

Budući da je Vidovdan jedan od najvažnijih datuma za naš narod, DIS je odlučio da ovaj praznik obeleži trodnevnom akcijom humanitarnog karakterapod nazivom, ‘Kad u DIS-u kupuješ svom narodu pomažeš’. Naime, u periodu od 26. do 28. juna DIS će donirati 5 dinara od svakog računa u svim DIS marketima za pomoć narodnim kuhinjama na Kosovu i Metohiji koje vodi humanitarna organizacija ‘Majka devet Jugovića’ sa sedištem u Gračanici.

Dobrotvorna organizacija Eparhije raško-prizrenske ‘Majka devet Jugovića’ osnovana 2000. godine vodi šest narodnih kuhinja širom Kosmeta u kojima se hrani preko dve hiljade naših sugrađana u stanju egzistencijalne ugroženosti. Imajući u vidu tešku situaciju u kojoj se nalaze ljudi i porodice u našoj južnoj pokrajini, kompanija DIS je odlučila da ovom akcijom skrene pažnju na njih i pozove svoje potrošače da im pomognu.