1. IV 2019. | Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara u okviru kampanje ‘Kad pijem, ne vozim’, i ove godine su za sve posetioce 54. Međunarodnog salona automobile pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Tokom trajanja salona, ljubitelji automobila susreli su se sa različitim aktivacijama koje testiraju strpljenje, stabilnost i koordinaciju vozača, a posetioci su mogli i da se oprobaju u stonom fudbalu.
Tim Apatinske pivare sa predstavnicima Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije konstantno svojim aktivnostima na različitim događajima tokom godine apeluju na vozače u okviru kampanje ‘Kad pijem ne vozim’.
“Smatramo da je izuzetno važna kontinuirana edukacija o odgovornoj konzumaciji alkohola. Upravo zato smo i ove godine pripremili brojne zanimljive aktivacije koje su zainteresovale posetioce”, istakli su u Apatinskoj pivari.
Kampanja ‘Kad pijem, ne vozim’ koja se realizuje već punu deceniju skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti. U okviru kampanje, Pivara svake godine MUP-u donira alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju, a za proteklih deset godina donirano je ukupno 110 alkometara.