Jelena Medojević, Phillp Morris

2322021-JelenaMedojevic

(tekst je objavljen u Progressive magazinu br. 184, januar/februar 2021)

 

PHILIP MORRIS INTERNATIONAL LANSIRA PRVI IQOS VIRTUAL STORE NA SRPSKOM TRŽIŠTU

 

Potpuno novo, personalizovano IQOS iskustvo

 

Kompanija Philip Morris International donosi novinu u digitalnom iskustvu ne samo za naše tržište, nego i na nivou same kompanije. O čemu je reč?

Tokom ovog meseca ćemo postati prvo tržište na kojem naša kompanija Philip Morris International pokreće IQOS virtuelnu prodavnicu (IQOS Virtual store). Uvođenjem ove novine korisnici će, posredstvom računara i mobilnih telefona, iz bezbednosti i udobnosti svog doma, moći da kroz potpuno personalizovano iskustvo postavljaju pitanja IQOS ekspertima i saznaju sve što ih zanima o IQOS proizvodima.

Kako funkcioniše IQOS Virtual store u pogledu korisničkog iskustva?

U IQOS Virtual store-u korisnike očekuju detaljne informacije o IQOS-u, uređaju koji počiva na tehnologiji zagrevanja a ne sagorevanja duvana (Heat Not Burn), koje će im putem video poziva pružiti IQOS eksperti. U realnom vremenu, IQOS Virtual store postaje lični vodič kroz IQOS svet. Interakcija sa IQOS ekspertom i on-line naručivanje proizvoda predstavljaju jedinstven način komunikacije koji u sebi objedinjuje iskustvo realne i internet usluge.

Koje su prednosti virtuelne prodavnice?

IQOS Virtual store će pružiti priliku svim odraslim pušačima, koji bi u drugačijim okolnostima nastavili sa korišćenjem cigareta, da u komunikaciji ‘jedan na jedan’ saznaju sve što ih zanima o naučno utemeljenim proizvodima bez duvanskog dima, uputstvu, načinu poručivanja, uslovima čuvanja.

Zahvaljujući Virtual store-u korisnici će moći da se edukuju o razlici između IQOS proizvoda i elektronskih cigareta, kao i da se informišu o benefitima koje nude programi preporučivanja, ili dobiju objašnjenje kakva je razlika između sagorevanja i zagrevanja duvana.

Putem ove platforme zainteresovani će moći i da postanu novi članovi IQOS zajednice, ali i da uživaju u benefitima IQOS kluba. Oni koji pristupe Virtual store-u imaće i opciju da poruče IQOS uređaj na kućnu adresu na probni period od 15 dana. Postojećim korisnicima će na raspolaganju biti i on-line podrška, pomoću koje će, u razgovoru sa ekspertom, iz IQOS Virtual store-a moći da razjasne sve nedoumice koje imaju u vezi sa korišćenjem IQOS uređaja.

Kako se može pristupiti virtuelnoj prodavnici?

IQOS Virtual store će biti otvoren na internet stranici: https://rs.iqos.com/sr i predstavljaće lako dostupno iskustvo koje korisnicima omogućava da na jednostavan način, digitalnim putem, uđu u IQOS zonu, bez potrebe da odu na prodajno mesto, odnosno u fizičku prodavnicu.

Usled nepovoljne epidemiološke situacije i prelaska poslovanja u digitalnu sferu, pojedine kompanije su pronašle nove načine da se približe korisnicima. S tim u vezi, kompanija Philip Morris je i u novonastalim izazovnim okolnostima uspela da zadrži korisnike u centru pažnje i svojih poslovnih aktivnosti. Odlučili smo se da uradimo nešto drugačije. Objedinili smo najbolje što live iskustvo i on-line iskustvo mogu da ponude korisnicima. Primenom tehnoloških inovacija približavamo se korisnicima i omogućavamo im da se opredele za originalnije i efikasnije kanale komunikacije.