HUMANITARNO KULINARSKO TAKMIČENJE U METRO HORECA CENTRU

10. VI 2024 | Prvu nedelju juna kompanija Metro Cash &Carry Srbija obeležila je kao Nedelju robnih marki, u okviru koje je centralno dešavanje bilo celodnevno kulinarsko takmičenje profesionalnih kuvara iz cele Srbije. Takmičenje je održano u Metro HoReCa centru, a učesnici su imali zadatak da naprave jela od namirnica iz bogatog asortimana Metro robnih marki.

U izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici Metroa, šef Filip Ćirić i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je Anđela Traživuk, koja je osvojila vaučer u vrednosti od 500 evra za kupovinu u Metrou. Kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarnu notu, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu, koja će u slučaju njihove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz Metro ponude u vrednosti od 2.000 evra. Pobedom Anđele, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koju je Anđela nominovala.

Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara Filipa Simića.

Podsetimo, Metro je jedna od prvih internacionalnih kompanija koja je u Srbiji predstavila i uvela proizvode iz asortimana privatnih robnih marki.

“Kao jedini pravi veletrgovac na srpskom tržištu, mi težimo da uvek budemo pouzdan partner profesionalnih kupaca, pre svega ugostitelja i malih, samostalnih trgovaca, što znači da naša ponuda asortimana i usluga mora biti pre svega kvalitetna, stabilnog snabdevanja i da u pogledu cena odgovara potrebama svih grupa profesionalnih kupaca. Ovi principi leže u osnovi naše ponude bogatog asortimana sopstvenih robnih marki, kako lokalnih proizvoda, tako i onih poreklom iz celog sveta”, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije Metro Cash&Carry Srbija.

Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, Metro je odlučio i da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.

U okviru Nedelje robnih marki, Metro je spremio i jedinstvenu “1+1” ponudu u okviru koje kupci mogu pronaći odličnu selekciju iz asortimana Metro robnih marki, gde kupovinom jednog artikla drugi dobijaju po simboličnoj ceni za 1 dinar.