GASTRONOMSKI KARAVAN ‘IZAĐI MI NA TEGLU’ I TEMPO OPET U AKCIJI

16102019-Izadji mi na teglu

16. X 2019 | Veliko finale ovogodišnjeg gastronomskog karavana ‘Izađi mi na teglu’ okupilo je ispred Tempa na Adi takmičare iz 30 gradova kroz koje je prošla ova kulinarska povorka. Najbolji recept za ajvar, prema izboru žirija, imala je porodica Kostić iz Kuršumlije, koja će kao pobednik ovogodišnje manifestacije imati privilegiju da se po njihovoj recepturi proizvodi ajvar koji će biti dostupan kupcima.

Filippos Nanopoulos, rukovodilac operativnog marketinga kompanije Delhaize Serbia, koja je već drugu godinu zaredom partner manifestacije ‘Izađi mi na teglu’, čestitao je svim takmičarima i istakao važnost ovakvih projekata koji oslikavaju strategiju kompanije da svakog dana bude dobar komšija svojim kupcima.

“Trudimo se da svakog dana budemo bolje mesto za kupovinu, a ovakvi projekti nam omogućavaju da u tome i uspemo. Posebna je čast biti deo manifestacije koja podržava tradiciju i ima pozitivan uticaj na lokalno preduzetništvo. Prošlogodišnji pobednički proizvod nalazi se u našem asortimanu, verujem da ćemo u istom maniru nastaviti i sledeće godine, a to je ujedno i motiv za buduće takmičare. Sada je sezona zimnice koja svake godine ima sve veći udeo u našem poslovanju, a u fokusu je ajvar tzv. srpski kavijar. Posebno smo ponosni što je naša paprika vrhunskog kvaliteta jedan od osnovnih sastojaka budućeg najboljeg ajvara u Srbiji po izboru žirija”, rekao je Nanopoulos.

U proteklih šest godina karavan je obišao 160 gradova, imao 3.000 takmičarskih ekipa i 18.000 učesnika.