14. VII 2020 | Kompanija Frikom donirala je 22 tone proizvoda Narodnoj kuhinji Crvenog krsta, čime je još jednom pokazala da su društvena odgovornost i briga o zajednici jedna od važnijih načela njenog poslovanja.
Ove godine, u saradnji sa Crvenim krstom Srbije, kFrikom je organizovao akciju u okviru koje su potrošači kupovinom sladoleda Quattro 1650ml učestvovali u doniranju sredstava za poboljšanje kvaliteta kuvanih obroka za korisnike Narodnih kuhinja, doprinoseći realizaciji ove donacije.
Budući da drugi put organizuju ovu vrstu donacije, kompanija Frikom i Crveni krst su zajedničkim snagama dokazali da je moguće biti human i pomoći onima kojima je to najpotrebnije.
„Zahvaljujem se Frikomu kao društveno-odgovornoj kompaniji koja je i ovoga puta dobro razumela velike potrebe korisnika narodnih kuhinja Crvenog krsta.Ovo je dobar primer i drugima koji žele i mogu da pomognu onima kojima je naša pomoć još uvek neophodna“, izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.