Fabrika HELL proširila kapacitete, dnevno SE proizvEdE do 18 miliona limenki pića

28. V 2024 | Kompanija Hell Energy otvorila je svečanom ceremonijom u industrijskom parku Hell u Siksou novu fabričku jedinicu opremljenu najsavremenijom tehnologijom. Sa novom jedinicom, megafabrika Hella sada obuhvata površinu od 77,11 hektara (771.100m²), čime su proizvodne aktivnosti podignute na viši nivo. Zahvaljujući povećanom proizvodnom kapacitetu moguće je proizvesti do deset milijardi limenki godišnje, uključujući četiri milijarde limenki i šest milijardi punjenih gotovih proizvoda, odnosno i do 31 milion aluminijumskih limenki dnevno, od čega je 18 miliona napunjeno. Pored toga, novi fabrički kompleks sada je pogodan i za proizvodnju aluminijumskih limenki od 500ml, što dodatno proširuje već širok asortiman proizvoda.

Priča o uspehu Hella otvaranjem nove proizvodne jedinice došla je do još jedne prekretnice – ovo je najveća i najsavremenija megafabrika korporativne grupe u istom vlasništvu na svetu, koja proizvodi i puni aluminijumske limenke za piće na jednoj lokaciji, navode iz kompanije.

“Velika mi je čast i radost što otvaram kapije našeg novog fabričkog pogona, čime obeležavamo početak nove ere u kojoj se proizvodnja i punjenje aluminijumskih limenki za piće odvijaju u okviru istog kompleksa. Ovo je najnapredniji i najefikasniji operativni model u industriji, gde su konkurentnost i održivost usko povezani sa zaštitom životne sredine”, izjavio je Barnabás Csereklye, izvršni direktor Hell Energy Hungary Ltd.

Na otvaranju fabrike obeležena je i 18. godišnjica osnivanja Hella, isticanjem brze dinamike rasta grupe i kontinuiranog širenja visokokvalitetnog asortimana proizvoda. Brend trenutno zauzima vodeću ulogu na tržištu u deset zemalja. Pored energetskih napitaka, portfolio grupe uključuje ledene čajeve, vitaminska i bezalkoholna pića i vodu vrhunskog kvaliteta, kao i Hell Ice Coffee, lidera na tržištu u pet zemalja.

Hell Energy je jedan od najbrže rastućih FMCG brendova na svetu, što dokazuje i eksplozivno rastuće izvozno tržište. Ovaj 100% mađarski brend postoji od 2006. godine, do 2010. godine postao je tržišni lider u zemlji, a potom i odlučujući igrač na međunarodnom tržištu energetskih napitaka – sa izvoznim tržištem koje danas čini više od 60 zemalja.

Svi proizvodi grupe proizvedeni su u skladu sa najvišim propisima prehrambene industrije, korišćenjem kvalitetnih sirovina, a izrađuju se bez konzervansa, veštačkih boja i aspartama.