Grand kafa je ove godine osvojila dve prestižne nagrade za kampanje ‘Hajde da imamo vremena’, u kategoriji komunikacije, i ‘#Samo uživaj’ u kategoriji Disrupt Influence, u okviru Disrupt nagradnog konkursa.
Direktor marketinga Grand kafe, Zoran Golub, napomenuo je da je veoma ponosan na ova priznanja, a posebno na činjenicu da su potrošači, kao i stručna javnost na pravi način prepoznali i prihvatili ove kampanje.
“Kreirali smo kampanju ‘Hajde da imamo vremena’, kao jednu jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Želeli smo da, kroz našu komunikaciju, prenesemo emociju i iskrenost svakodnevnih životnih situacija, ukažemo na bitne stvari za koje je potrebno naći vremena, čak i u najizazovnijim okolnostima. Kako se uvek trudimo da budemo tu za sve naše potrošače, komunikaciju smo usmerili i ka mlađoj populaciji, koja bira Insta Grand kao svoj omiljeni brend. Zahvaljujući kampanji ‘#Samo uživaj’, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe”, objasnio je Golub.
Iz kompanije takođe navode da su ove nagrade samo još jedna u nizu potvrda da se, pored toga što dugi niz godina uživa status omiljenog brenda, Grand kafa istim intenzitetom trudi da neprekidno osluškuje potrebe svih svojih vernih potrošača i odgovori na njih na pravi način.
Disrupt je priznanje koju renomirani profesionalci iz struke (žiri) svake godine dodeljuju kompanijama, institucijama, agencijama, medijima, nevladinim organizacijama, ali i pojedincima, čiji projekti su se posebno istakli tokom godine. Projekti koji konkurišu treba da budu inovativni u smislu rešenja određenog problema ili neobični/drugačiji u smislu komunikacije.
Koji su sve dobitnici ovogodišnjih Disrupt nagrada po kategorijama, možete pogledati OVDE.