6. IV 2023 | Na dodeli nagrada, koja je odražana u subotu 1. aprila 2023. godine, proglašeni su finalisti i pobednici Disrupt Awards.
Titulu Disrupt Star poneli su Metalac iz Gornjeg Milanovca i Pioniri Communications za kampanju ‘Umetnica mora jesti kuvano’, koja je dobila i nominacije za Disrupt komunikaciju i Disrupt Influence.
Od ostalih kompanija naročito se istakla Atlantic grupa, koja je zbirno, sa Štarkovim i kampanjama Grand kafe imala neverovatnih 16 Disrupt nominacija i to u konkurencijama Disrupt Influence, Disrupt Brutal, Disrupt Inovacija i Disrupt Komunaikacija. Tako je Atlantic Štark poneo kući nagradu za Disrupt Inovaciju (industrija i proizvodnja), za kampanju ‘Smoki 3D tactile boards’ koja je realizovana u saradnji sa agencijom Leo Burnett, dok je Grand Kafa ponela titulu Disrupt Brutal za kampanju ‘Grand Vesela’, koja je realizovana sa agencijom Pom Pom Communication.
Nagradu za Disrupt komunikaciju (industrija i proizvodnja), odnela je kompanija Heineken Srbija za kampanju ‘Zaječarsko – Otac i sin’. Među trgovcima titulu za inovaciju poneo je Lidl Srbija za kampanju ‘Hoćeš da menjamo mesta?’, dok su nagradu za Disrupt komunikaciju podelili Veropoulos (‘Riznica ukusa iz Srbije u Super Veru’) i Ananas (‘Šoping mol, a na netu’).
Nagradni konkurs je organizovan sa ciljem da promoviše kompanije, agencije, udruženja i pojedince koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom 2022. godine uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Konkurs je otvoren 1. februara, a prijava radova je trajala do 15. marta 2023. godine.
Pravo na učešće imali su svi koji smatraju da se njihovi radovi (iz bilo koje oblasti) mogu svrstati u Disrupt, a to podrazumeva da su inovativni u smislu rešenja određenog problema (Disrupt inovacija) ili neobični/drugačiji u smislu komunikacije (Disrupt komunikacija). Projekti koji su učestvovali na konkursu morali su biti osmišljeni i realizovani najvećim delom tokom 2022. godine.
“Disrupt konkurs je pravo mesto za sve oni koji su tokom 2022. godine uspeli da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Sada je pravo vreme da te projekte nagradimo ovom prestižnom Disrupt nagradom i tako promovišemo one koji to zaista zaslužuju”, izjavila je Mila Zavođa, direktor agencije Adam studio, koji organizuje ovaj konkurs.
Kompletan spisak finalista i dobitnika Disrupt nagrada možete da pogledate ovde.