22. IX 2023. | Ako se svakodnevno bavite ljudima i radnim okruženjem, mislite o tome kako da strateški i kontinuirano negujete i implementirate employer branding prakse, brinete o svojim zaposlenima i gradite magična radna okruženja – mislimo da bi trebalo da se pridružite 5. i 6. oktobra onlajn, ili u pozorištu Duško Radović na Tašmajdanu trećem po redu Empple Festivalu 2023!
Empple kaže da nisu potrebni trikovi za sjajni employer branding, a to misle i ovogodišnji spikeri i panelisti koji će napraviti osvrt na aktuelne teme unutar employer branding zajednice.
Tim je u procesu pripremanja festivalskog prostora kao i nove, interaktivne Empple onlajn platforme putem koje će učesnici moći da prate program, ali i da se putem nje umreže sa ostatkom Empple zajednice tokom i nakon festivala.
Novine u ovogodišnjem programu su da će na kraju prvog dana festivala biti organizovan i Empple debata, koja će dati prostora za različita mišljenja i njihovo predstavljanje publici kroz organizovanu debatu. Tema ove debate će biti: ‘No tricks needed for great employer branding!’ Novi deo programa je, takođe, i magija na delu na kraju drugog dana, gde će kompanije koje su osvojile Empple nagradu predstavljati svoje projekte.
Ove godine su nam, kao partneri, podršku pružili Yandex, Nelt, Žiška, Blue Colibri, Startit, Kat on Coffee i Qxperience, dok se među sponzorima nalaze kompanije Infostud, Tenderly, NIS, Endava, United Cloud, Nespresso, Aqua Gala, Ringišpil i Bubamara sladoled.
Karte su u prodaji i cena za onlajn program oba dana iznosi 120€, dok je karta za program uživo u Beogradu 300€. Dodatne informacije o kupovini karata, programu i drugim pojedinostima mogu se pronaći na sajtu festivala.
Dođite da zajedno učimo kako možemo biti employer branding eksperti kojima trikovi nisu potrebni!