APATINSKA PIVARA OBELEŽILA 15 GODINA KAMPANJE ‘KAD PIJEM NE VOZIM’

2382121-Igor-Vuka_inovi_-Apatinska-pivara

23. VIII 2021 | Apatinska pivara obeležila je danas 15 godina kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ sa jasnom porukom da je to ključna odluka koju zajednički moramo doneti svi. Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet, jer samo na taj način čuvamo svoj i tuđe živote. Kampanja se tradicionalno sprovodi u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije.

Od samog početka, kampanja je obišla veliki broj gradova širom Srbije, posećeno je mnoštvo festivala i održan je veliki broj predavanja, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.

“Ovo je petnaesta godina tokom koje apelujemo na sve koji konzumiraju alkoholna pića da donesu ključnu odluku i da u tim trenucima ne sedaju za volan. Naš savet u tim situacijama je da pozovete taksi ili prijatelja, da sačekate autobus ili da prošetateˮ, istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvaliviši se na podršci svim partnerima.

Duško Pešić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja uputio je apel svim vozačima, upozorivši da i najmanja količina alkohola može imati uticaj na vozačke sposobnosti. “Imajući sve ovo u vidu, važno je koristiti različite pristupe i mere kako bismo doprli do što većeg broja vozača i odvratili ih od vožnje u alkoholisanom stanju,ˮ istakao je Pešić.

Apatinska pivara je ove godine u okviru kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ donirala Upravi saobraćajne policije 600 zaštitnih prsluka koji su bili potrebni za dalji bezbedan rad. Proteklih godina kompanija je donirala i 50.000 usnika za alkometre, kao i 125 najsavremenijih alkometara, doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju. Kampanja kad ‘Kad pijem ne vozim’ je zahvaljujući trajanju dugom 15 godina postala kampanja sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava saobraćajne policije učestvuju, a tokom koje je donirano više od 130.000 evra.