25. IX 2024 | Google je imenovao Admixer Mediu, odeljenje Admixer Advertisinga, za zvaničnog prodajnog predstavnika za Google Ads u Srbiji. Ovo strateško partnerstvo je osmišljeno da ponudi poboljšanu podršku, uvide i najbolje prakse lokalnim oglašivačima i agencijama, podstičući bolje poslovne rezultate i brži rast.
“Srbija je doživela stabilan rast BDP-a i značajnu digitalnu transformaciju koja je doprinela prosperitetu lokalnog poslovnog ekosistema. Počastvovani smo i uzbuđeni što možemo da doprinesemo njenom budućem daljem razvoju, pa zajedno sa Admixer najavljujemo proširenje naše podrške razvoju svih velikih i malih kompanija u zemlji. Ovo uključuje digitalne alate, edukaciju za digitalni marketing i razvoj e-trgovine pomoću Google AI alata i rešenja za oglašavanje”, izjavio je Patrik Vаrking, potpredsednik Googla u centralnoj i istočnoj Evropi (CІE).
Admixer Advertising je vodeća kompanija za digitalni marketing sa kancelarijama u 11 zemalja. Kao predstavnik globalnih izdavača i platformi, obezbeđuje pristup lokalnim portalima, programima i tehnologijama, kao i podršku i obuku. Od 2016. godine Admixer Advertising je zvanični partner Google Marketing Platforme, a 2022. godine je dobio status Google Premier Partnera.
Počevši od jula 2024. godine, kao zvanični Google Ads prodajni predstavnik, Admixer Media će podržavati lokalna preduzeća i agencije u njihovim naporima da ostvare najbolje rezultate u korišćenju Google Ads tako što će pružati stratešku podršku, pomagati u razvoju strategija reklamnih kampanja, analizi učinka i optimizaciji. Koristeći puni potencijal Google Ads paketa, uključujući oglašavanje za search, YouTube i display kampanje, Admixer Media ima za cilj da pomogne preduzećima da konvertuju široke ciljne grupe u kvalitetne potencijalne klijente i krajnje kupce.
Uz podršku lokalnih timova, sertifikovanih Google Ads stručnjaka, Admixer Advertising je posvećen pomaganju klijentima da ostvare svoje poslovne ciljeve. Kroz ekskluzivne vebinare, radionice i konsultacije jedan na jedan, kompanije će steći veštine i znanja za kreiranje, izvođenje i optimizaciju kampanja na Google platformama. Klijenti će dobiti sveobuhvatnu Google Ads podršku prilagođenu njihovim potrebama i ciljevima.
“Uzbuđeni smo što možemo da najavimo naše partnerstvo sa Googlom, što je važna prekretnica za Admixer Advertising. Ova saradnja će nam omogućiti da pomognemo lokalnim kompanijama i agencijama da koriste Google napredne alate i rešenja za podsticanje inovacija i rasta u digitalnom oglašavanju. Kombinujući naše iskustvo na lokalnom tržištu, razumevanje potreba kupaca i Google alata i rešenja, iskreno verujemo da ćemo postaviti nove standarde za uspeh i efikasnost u industrij”, kaže Oleksandr Breus, izvršni direktor Admixer Advertisinga.
Jačanjem svoje pozicije na međunarodnim tržištima, pored Srbije, Admixer Media je isti status dobila i u Sloveniji i Kazahstanu.
“Verujemo da je ovim partnerstvom Admixer Media spreman da omogući značajan rast i inovacije u digitalnom oglašavanju širom Srbije. Lokalni oglašivači i agencije će moći da imaju koristi od personalizovane lokalne podrške kako bi postigli najbolje rezultate sprovođenih kampanja. Uvereni smo da tržišta u razvoju imaju moć ogromnog rasta i razvoja zahvaljujući primeni inovativnih i kreativnih alata koje Google Ads može da ponudi”, izjavila je Irina Overko, direktorka strategije Admixer Advertisinga.