BOLJA CENA I BOLJA KONKURENCIJA: Ministar u poseti Super Veru u Novom sadu

Tomislav Momirović (levo), Nikos Veropoulos (u sredini) i Marc Ernest Garofani (desno)

23. X 2024 | Ukoliko bi potrošač kupio sve proizvode sa oznakom ‘Bolja cena’ u marketu Super Vero u Novom Sadu, uštedeo bi oko 14 hiljada dinara. “To je zaista značajna cifra jer mi ne pričamo o simboličnim iznosima već o iznosima koji su važni za svako domaćinstvo”, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović nakon što je danas obišao maloprodajni objekat Super Vero u Novom Sadu.

“Kompanija Veropoulos od samog početka podržava akciju ‘Bolja cena’ jer cilj ove akcije i jeste da vodimo računa o našim građanima i da im obezbedimo da po značajno nižim cenama kupuju važne proizvode poput sira, mleka, sokova, povrće, voće, pelene za bebe, sredstva za higijenu i drugih proizvoda, i verujem da ćemo u narednom periodu uspeti da proširimo paletu proizvoda“, konstatovao je Momirović.

Ministar Momirović je dodao da se zahvaljuje gospodinu Veropoulosu i njegovom timu s obzirom da su samo u prethodne tri godine investirali 30 miliona evra u našu zemlju. “Za jednu Vladu, za jednu državu, za trgovinu, za ekonomiju – konkurencija je najvažnija. I važno je da imamo što više igrača na ovom tržištu, važno je da oni šire svoje interesovanje, šire svoje investicije, da naši ljudi mogu da kupuju u ovako prelepim objektima i važno je da zajednički radimo na stvarima koje su važne za sve naše sugrađane”, istakao je ministar.

Neposredno pre obilaska maloprodajnog objekta Super Vero ministar Momirović održao je sastanak sa menadžmentom kompanije kao i sa vlasnikom kompanije Veropoulos, Nikosom Veropulosom koji je tom prilikom istakao da je Veropoulos prva strana kompanija koja je otvorila hipermarket u Srbiji i time pokazala koliko veruje u ovu zemlju pre više od 20 godina, a da je i dalje tako, potvrđuje i činjenica da je kompanija u Novom Sadu prošle godine otvorila najveći Super Vero i Jumbo hipermarket u regiji na 10.000 kvadrata.

“Glavni stubovi našeg poslovanja su kvalitet, bogat asortiman i vrhunske cene. Upravo zbog toga smo se rado priključili projektu ‘Bolja cena’. Danas smo u Novom Sadu mogli da vidimo više od 100 proizvoda na ovom režimu, koji su pridruženi drugim akcijama, njih više od 3.000. Ni jedan od ovih proizvoda nije isključen iz Super Vero programa lojalnosti Vero klub. Odnosno, naše lojalne kupce nagrađujemo tako da čak i kupovinom akcijskih proizvoda skupljaju poene koji se mogu zameniti za vaučere za kupovinu u Super Veru. Isto važi i za dane kada dajemo popust penzionerima od 10%, čime delima potvrđujemo da su nam kupci na prvom mestu”, rekao je Nikos Veropoulos, vlasnik kompanije Veropoulos.