NESCAFÉ 3IN1 GENERACIJA: MLADI TALENTI SRBIJE IMAJU PRILIKU DA OSVOJE 2.018 EVRA

10. IX 2018 | Sa namerom da podrži i nagradi najtalentovanije mlade ljude u zemlji, kompanija Nestlé sa brendom Nescafé 3in1 objavljuje početak konkursa Nescafé 3in1 Generacija! U okviru konkursa, mlade osobe od 16 do 26 godina imaju priliku da dobiju nagradu u iznosu od 2.018 evra za dalji razvoj, unapređenje i usavršavanje svog talenta.

Kao brend voljen među mladima, koji simbolizuje socijalizaciju, druženje i zabavu, Nescafé 3in1 ovim konkursom želi da ohrabri mlade talente, kojih je mnogo širom naše zemlje, i pomogne im da razviju svoj potencijal izvan sadašnjih mogućnosti. Poznato je da je talenat važan preduslov na putu do uspeha, ali je na njemu potrebno raditi, kao i pružati mu podršku kako bi se dostigao maksimum.

“Razumevajući potrebe mladih ljudi i izazove sa kojima se oni suočavaju prilikom ostvarivanja svojih snova, Nescafé 3in1 Generacija ima misiju da istakne i prepozna osobe sa izrazitim darom u različitim oblastima poput nauke, sporta, umetnosti i ostalih polja, i pruži im finansijsku pomoć u stvaranju perspektivnije budućnosti”, ističe Sonja Šljivić, brend menadžerka Nescafé 3in1. “Pozivamo sve talentovane mlade ljude da pogledaju način prijave na sajtu www.nescafe3in1generacija.com, okače svoj video i potencijalno osvoje 2.018 evra za dalji rad na ostvarenju snova”, dodaje Šljivić.

Ovaj projekat omogućiće da građani cele Srbije svakodnevnom kupovinom kafe urade nešto plemenito – kupovinom bilo kog Nescafé 3in1 i Nescafé 2in1 proizvoda podržavaju se mladi ljudi u Srbiji, jer se deo sredstava od prodaje izdvaja za nagrade Nescafé 3in1 Generacije.

Nescafé 3in1 Generacija želi da ujedini Srbiju u misiji poboljšanja opštih uslova za mlade u našoj zemlji, postavljajući primer za privatni sektor u oblasti rešavanja pitanja od društvenog značaja, od kojih je podrška mladima jedan od najvažnijih. Kompanija Nestlé posvećena je kreiranju perspektivnih zajednica u kojima posluje – ona na brojne načine pomaže mladima da završe obuke, steknu prilike za zaposlenje i dodatne veštine, te daju pozitivan doprinos svojoj okolini, navodi se u saopštenju kompanije.

Konkurs je otvoren od 6. septembra do 5. oktobra 2018. godine, nakon čega nastupa period glasanja.

 

Osnovne informacije o konkursu

  • Nescafé 3in1 Generacija se sprovodi u dve faze. Faza slanja prijava traje od 6.9.2018. do 5.10.2018. Druga faza, u okviru koje će publika na sajtu glasati za prijavljene kandidate, trajaće od 10.10.2018. do 6.11.2018.
  • Prijave za učestvovanje na konkursu vrše se putem sajta www.nescafe3in1generacija.com, slanjem video prijave učesnika dužine do dva minuta, u kojem on/a predstavlja svoj talenat i veštinu javnosti i navodi razloge zbog čega bi trebalo da osvoji nagradu, kao i svrhu za koju bi je iskoristio/la.
  • Samo video prijave koje ispunjavaju uslove konkursa će biti uzete u razmatranje i biće im omogućeno učešće.
  • Glasanje publike vrši se putem sajta www.nescafe3in1generacija.com uz pomoć Facebook profila. Potrebno je da svi koji žele da glasaju imaju Facebook nalog, sa kojeg se može dati najviše jedan glas. Broj glasova koji svaki od prijavljenih videa ima, kao i rang lista najbolje plasiranih, biće vidljivi na sajtu prema dinamici koju odredi organizator.
  • Po završetku prvog dela glasanja, Nescafé žiri će od kandidata sa najviše glasova, izabranih javnim glasanjem na sajtu, odabrati učesnike koji će osvojiti nagrade i postati deo Nescafé 3in1 Generacije 2018.
  • Dodatne informacije i detaljna pravila konkursa mogu se pročitati na sajtu www.nescafe3in1generacija.com.