JUBILARNI, 20. SEMPL POSLOVNOM SVETU ĆE SE POKLONITI ODLIČNOŠĆU

10. IX 2018 | SEMPL, najveća regionalna konferencija iz oblasti trendova u marketingu, medijima i komunikacijama, ove godine obeležava dvadeset godina i 29. i 30. novembra u GH Bernardin u Portorožu ponovo će privući više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke.

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Poola, najavljuje da će i 20. godišnjicu konferencije obeležiti pažljivo odabrani govornici: “Program je onaj deo SEMPL-a, kojim svake godine ugađamo našim učesnicima i zahvaljujući kome smo zaslužili ugled jednog od najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope. Naravno, želimo da 20. rođendan proslavimo ne samo simbolično, već i sa dodatnim sadržajima.“

 

Peter Hinssen na SEMPL-u 2018.

Dodatne sadržaje u programu, koje obećava gospođa Prevolšek, organizatori najavljuju već sa prvim potvrđenim govornikom. Radi se o harizmatičnom vizionaru, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Belgijanac Peter Hinsen (Peter Hinssen) redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple, a njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) našla se na listama najboljih knjiga u oblasti biznisa protekle godine.

Hinsen, koji važi za izuzetnog poznavaoca tehnoloških trendova i uticaja na budućnost organizacija i poslovne modele, na SEMPL-u će govoriti o tome kako se snaći u svetu brzih promena. Savetovaće kako promeniti postojeće poslovne strukture i razmišljanja za postizanje uspeha i rast u ekosistemima, koji se tek rađaju.

 

Sirene kao ilustracija usklađenosti između forme i sadržaja

Simbol 20. SEMPL-a je sirena; popkulturna interpretacija mitoloških bića koje su brodove mornara pesmom privlačile na hridi. Tokom dvadeset godina postojanja SEMPL, koji osim forme u fokus sve vreme stavlja pre svega sadržaj, morao je da ispliva na površinu u moru brojnih priznatih marketinških događaja.

“Za dobro sveobuhvatno iskustvo forma i sadržaj moraju ići ruku pod ruku. Privlačna forma nas doduše može brzo zavesti, ali ako u sebi ne krije pravi sadržaj, dobar prvi utisak može lako da se izgubi,” komentarisali su idejni koncept vizuelnog identiteta konferencije u oglašivačkoj agenciji Futura DDB. Kako dodaju, za razliku od mita, na obali SEMPL-a nećete naleteti na hridi.

U okviru konferencije SEMPL i ove godine će nagradama Sempler biti ovenčana najveća medijska dostignuća u regionu. Osim toga biće imenovan već četvrti medijski menadžer godine, koji će se u elitnom klubu nosioca tog priznanja pridružiti Pavlu Vrabecu, Marku Kolblu i Petru Franklu.