KAMPANJA ‘KAD PIJEM NE VOZIM’ ZA VEĆU BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU

17. VIII 2018 | Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije izvršili su pojačanu kontrolu nivoa alkohola u krvi kod vozača na najprometnijim novobeogradskim ulicama već tokom prve večeri Beer Festa. Tom prilikom, Apatinska pivara je, u okviru kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ Upravi saobraćajne policije donirala još deset alkometara najnovije generacije sa dodatnom najsavremenijom opremom koja je neophodna za još efikasniju kontrolu saobraćaja. Pivara će tokom trajanja Beer festa angažovati i takozvane safe drajvere koji će posetiocima festivala omogućiti da svojim automobilom sigurno i bezbedno stignu kući.

“Upravljanje vozilom pod dejstvom alkohola je jedan najčešćih uzroka saobraćajnih nezgoda sa najtežim posledicama. Procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola se polako ali sigurno smanjuje iz godine u godinu, sa 12% u 2015. godini, smanjen je na 11% u 2017. godini, dok je u prvih šest meseci 2018. godine smanjen na 10%. Cilj saobraćajne policije je da kontrola alkoholisanosti vozača bude što efikasnija, kako bi vozače pod dejstvom alkohola isključila iz saobraćaja pre nego što izazovu saobraćajnu nezgodu. Novi alkometri koje je Ministarstvu ove godine donirala Apatinska pivara, doprineće ostvarenju tog cilja”, izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

Ukoliko si popio – ne sedaj za volan, prošetaj, pozovi prijatelja, sačekaj prevoz ili pozovi taksi,  glavna je poruka kampanje ‘Kad pijem ne vozim’.

“Verujemo da su prevencija i edukacija, kao i stalni apeli na odgovornu konzumaciju, na kojima godinama zajednički radimo sa Upravom saobraćajne policije, ključni za promenu stavova vozača i veću bezbednost u saobraćaju. Statistike pokazuju da je broj vozača koji voze pod dejstvom alkohola u opadanju i mi verujemo da je i naša kampanja doprinela tome. Želimo da se taj broj u Srbiji smanji na najniži mogući nivo i približi najboljim svetskim standardima”, rekao je Vladimir Novaković, generalni direktor Apatinske pivare.

Apatinska pivara je u okviru kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ tokom proteklih dvanaest godina donirala ukupno 115 alkometara najsavremenije generacije Upravi saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije. Ova kampanja koja edukuje javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola biće prisutna na festivalima u Zrenjaninu, Novom Bečeju, Požarevcu kao i drugim gradovima širom Srbije.