05. VI 2019. | „U zoni komfora nema mesta za magiju“ – tako kaže konsultant, govornik i autor književnih bestselera Britanac Jonathan MacDonald, jedan od govornika koje nestrpljivo iščekujemo na 21. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će biti održana 28. i 29. novembra u hotelu Bernardin u Portorožu. Kako organizatori najavljuju, događaj će ugostiti oko hiljadu trista fanova iz oblasti medija, marketinga, prodaje, odnosa s javnošću, oglašavanja i novih tehnologija. Rane prijave za učešće, gde će posetioci u društvu odličnih govornika sa izuzetnim izborom aktuelnih tema i trendova izaći iz svoje zone komfora, već su otvorene.
Jedan od centralnih predavača na SEMPL-u je Jonathan MacDonald. Kako sam kaže, bavi se proširivanjem postojećeg načina razmišljanja: „Jedna od fascinantnih stvari u životu je da sve, što se događa, uključujući naš doživljaj realnosti, kontrolišemo načinom razmišljanja. Sve što uradimo, svaka navika koju imamo, svaki razgovor u kome učestvujemo, svaki odnos koji gradimo, svako preduzeće za koje kreiramo strategiju, sve kreće od razmišljanja. Ako shvatimo da sve kreće od načina na koji razmišljamo, onda ćemo lakše razumeti i da odande dolazi naš uspeh ili neuspeh“, smatra MacDonald.
MacDonald klijente dovodi do toga da razmišljaju na potpuno drugačiji način i time preduzeće podiže na viši nivo poslovanja. Na primerima uspešnih priča, kao što su Microsoft, Google, Heineken, Ikea i Ministry of Sound, on će učesnike konferencije podstaći da izađu iz svoje zone komfora gde, kako kaže, nema magije: „U zoni komfora nema mesta za magiju. Komfor nas hvata u klopku pa stvari uvek iznova radimo na isti način, a istovremeno očekujemo drugačije rezultate. To je ludost. Jedina mogućnost za uspeh je da se oslobodimo tih okova i da eksperimentišemo sa željom za uspehom, da testiramo, učimo i poboljšavamo“.
Šta nas još očekuje na ovogodišnjem SEMPL-u, otkriva predsednik konferencije Valerija Prevolšek: „Sviđa nam se miris mora, šum talasa i najlepši pogled na Piranski zaliv, zato ponovo pozivamo na obalu, gde nas i ove godine očekuje sjajan program. Trenutno imamo potvrđene govornike iz čak sedam zemalja, a predstavićemo trendove koji su u žiži javnosti na svim najvećim svetskim događajima sa područja komunikacija“.