10. IX 2018 | Prvi put u Srbiji, svi građani će moći na kasama da zaokruže račun i doniraju kusur u humanitarne svrhe, zahvaljujući akciji ‘Napravi razliku, pruži priliku’ kompanije Delhaize Serbia.
U svim Maksi, Tempo i Shop&Go prodavnicama širom Srbije prilikom gotovinskog plaćanja kupci će moći da zaokruže račun do iznosa koji žele, a prikupljeni novac biće doniran Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije za nabavku neophodne medicinske opreme za pacijente.
Humanitarna akcija ‘Napravi razliku, pruži priliku’ realizuje se u okviru nacionalne kampanje za borbu protiv malignih bolesti ‘Rak je izlečiv’, koju sprovodi Radio televizija Srbije uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
“Institut za onkologiju i radiologiju Srbije je najveća onkološka ustanova u Srbiji u kojoj se sprovode prevencija, dijagnostika i lečenje malignih bolesti, kao i psihosocijalna podrška onkološkim pacijentima. Institut nastoji da, u saradnji sa Ministarstvom zdravlja i RFZO, obezbedi pacijentima dostupnost savremenim metodama dijagnostike i lečenja putem nabavke nove opreme, uvođenja novih metoda i maksimalnog zalaganja zaposlenih kao što su rad u tri smene i vikendom. Međutim, broj pacijenata se neprekidno povećava i samim tim rastu i potrebe za neophodnom opremom. Zahvaljujemo kompaniji Dellhaize na inicijativi i građanima Srbije na podršci”, izjavila je prof. dr Vesna Plešinac Karapandžić, direktor Klinike za radiološku onkologiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.
Doprinos velikoj humanitarnoj akciji moći će da pruže i oni građani koji ne obavljaju kupovinu i da na kasi samo uplate novac koji žele da namene u ove dobrotvorne svrhe.
“Drago mi je što već drugi put ove godine organizujemo akcije za pomoć Institutu za onkologiju i radiologiju, a u narednom periodu ćemo nastaviti da ulažemo u ovu oblast. Osećaj da smo zajedno sa partnerima i kupcima pomogli da se nabavi neophodna medicinska oprema koja se koristi u lečenju pacijenata samo će nas još više ujediniti i motivisati da jedni drugima budemo još bolji komšija”, istakla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog razvoja kompanije Delhaize Serbia.
Svi koji budu donirali novac na kasi, uz fiskalni račun, dobiće i nefiskalni isečak na kom je naznačeno koliko je novca donirano u humanitarne svrhe.