PR: ZLATIBORAC HORECA PRATI INOVACIJE

2. IV 2019 | Hotel Summit Srbija predstavlja jednu od najznačajnijih konferencija za sektor ugostiteljstva, kako zbog isticanja primera uspešnog i inovativnog poslovanja, tako i zbog prilike da se razmene iskustva i ideje s učesnicima. S obzirom na to da je Zlatiborac kao kompanija usmerena ka tehnološkoj modernizaciji  i unapređenju prodajnog portfolija, na tržište su plasirani proizvodi tradicionalnog, prepoznatljivog ukusa, u pakovanjima modernog dizajna, koji su namenjeni kupcima HoReCa kanala.

Zlatiborac je porodična kompanija koja je na putu od manufakturne proizvodnje do lidera u proizvodnji trajnih suvomesnatih proizvoda očuvala vekovnu tradiciju sušenja i dimljenja mesa, a koja je otpočela daleke 1885. godine, u nesvakidašnjem ambijentu zlatiborskog sela Mačkat. Tradicija je nastavljena uz primenu najsavremenijih tehnologija, a danas je kompanija prisutna na tržištu i sa proizvodima koji su namenjeni HoReCa kupcima. To su proizvodi prepoznatljivog ukusa, dokazanog kvaliteta i visokih standarda bezbednosti, upakovani u modernu i podjednako kvalitetnu ambalažu, uz ispunjavanje izraženih estetskih zahteva. Kako je kompanija usmerena na stalne inovacije i unapređenje proizvodnog portfolija, pružena je prilika i ugostiteljskom segmentu, uz širenje mreže objekata, da na neponovljiv način uživa u jedinstvenim aromama Zlatiborac zalogaja.

Na održanoj konferenciji Hotel Summit, Zlatiborac je  predstavio specifičnosti HoReCa kanala, kao i važnost ovog segmenta u širokom Zlatiborac portfoliju proizvoda.