POSETIOCI BELGRADE BEER FESTA IMALI BESPLATAN PREVOZ ZAHVALJUJUĆI AKCIJI ‘DRUŠTVO, KO VOZI KUĆI’

22. VIII 2018. | Više od 50.000 posetilaca Belgrade Beer Festa iskoristilo je besplatan prevoz koji je omogućila kompanija Heineken Srbija kroz svoju tradicionalnu akciju ‘Društvo, ko vozi kući?’. I ove godine kompanija je sprovela kampanju u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, Belgrade Beer Festom, Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja Srbijatransport.

Osim organizovanog besplatnog gradskog prevoza u Beogradu, ovom akcijom je ljubiteljima piva i kvalitetne muzike iz Novog Sada, Kragujevca i Niša omogućeno da se besplatno i bezbedno prevezu do Beograda i vrate kući. Više od 520.000 ljudi, koliko je posetilo nedavno završeni Belgrade Beer Fest, imalo je priliku da učestvuje u interesantnim i edukativnim aktivnostima na temu odgovorne konzumacije na #EnjoyResponsibly zoni u okviru festivala.

Kompanija Heineken Srbija je ovog leta posetiocima svih većih festivala omogućila odgovorno uživanje uz besplatan prevoz, a za šest godina, koliko se sprovodi kampanja ‘Društvo, ko vozi kući?’, do sada je bezbedno prevezeno više od 300.000 ljudi.