MAKSIMALNO SIGURNE
(tekst objavljen u Progressive magazinu br.27,avgust 2006.)
Vodeći proizvođači higiienskih uložaka, po abecedi: Drenik, Procter&Gamble i S.C.A Hygiene Products AB.
Za žene, ‘oni dani’ u mesecu, nekada su predstavljali veliku neugodnost. Danas postoje higijenski ulošci, a njihovi proizvođači se utrkuju da stvore proizvod koji će biti neškodljiv po zdravlje, a u isto vreme ženama pružiti više komfora i obezbediti njihovo normalno funkcionisanje čak i tokom ‘problematičnih dana’.
Duo Action sistem Alwaysa
„P&G stvara i stalno razvija čitavu lepezu proizvoda za žensku higijenu, kroz temeljna istraživanja, uz primenu najsavremenije tehnologije i sa dubokim razumevanjem ženskih potreba. Always ulošci su anatomski oblikovani, sa jedinstvenim fleksibilnim krilcima i specijalnim lepljivim delom, što im omogućava da se ne pomeraju i ne propuštaju tečnost. Poslednja vest od Alwaysa je Duo Action sistem koji ima veću upijajuću moć u sredini uloška, pa zato zadržava tečnost dalje od ivica. Tako žene mogu da nastave svoj uobičajeni život, bez brige o zaštiti tokom menstruacije“ , kažu iz kompanije Procter &Gamble. Always ulošci su dostupni u više različitih varijanti: Always Ultra Super – za prve dane menstruacije sa jakim odlivom, Always Ultra Normal – za dane sa normalnim odlivom, Always Ultra Light – za poslednje dane menstruacije sa slabim odlivom, Always Ultra Night – za zaštitu tokom noći i Always Ultra Sensitive – sa gornjim slojem nalik pamuku. Uvoznik i distributer ovih proizvoda je kompanija Nelt.
Redizajnirani Invisible
„Po poslednjim istraživanjima koja posedujemo, učešće Libresse proizvoda na modernom tržištu je 25 odsto, sa stalnom tendencijom rasta. U prvih pet meseci ove godine prodaja je povećana za 40 odsto, u odnosu na isti period prethodne godine“, kaže Vesna Vujanović, brend menadžer ITM Groupa, koji je generalni uvoznik i distributer Libresse proizvoda na teritoriji Srbije od 1999. godine. Paleta Libresse proizvoda obuhvata dve osnovne grupe: dnevne uloške (extra i light) i higijenske uloške: Maxi (debljine 7mm), Ultra (debljine 3 i 8mm) i najpoznatije i najprodavanije Invisible uloške (debljine 3mm). Kako kažu iz ITM-a, ono što izdvaja Libresse od sličnih proizvoda na našem tržištu i po čemu je on prepoznatljiv, je potpuno prirodni sastav svih slojeva od kojih je Libresse napravljen. „Pošto Libresse stalno izlazi u susret savremenoj i dinamičnoj ženi, njegov najpoznatiji proizvod – Invisible uložak je redizajniran, pa je sada anatomski oblikovan i jedini na našem tržištu koji sadrži ‘secure fit’ tehnologiju, potpuno pristaje uz telo i daje osećaj sigurnosti“, ističe Vujanović.
• Edukacija potrošača
Početkom godine, Libresse je proširio svoj asortiman Natural ulošcima, koji u sebi sadrže ekstrakt kamilice i aloe vere. Ovi sastojci su poznati po svojim antigljivičnim i antibakterijskim svojstvima i imaju umirujuće dejstvo, tako da su idealni za osetljivu kožu. „Ove godine velika pažnja je poklonjena promocijama i edukaciji potrošača, što je rezultiralo time da smo sve više prisutni u njihovim životima. Libresse je brend koji prati i mlade, pa je tako i ovogodišnji pokrovitelj Elite Model Looka, čime je napravljen spoj prirodne lepote devojaka i prirodnosti Libressa“ kaže Vesna Vujanović. Ona dodaje, da Libresse svoje potrošače, misleći na njihov budžet, svake godine obraduje promotivnim pakovanjima. Trenutno su u ponudi promotivna pakovanja Invisible uložaka: normal 10+4 gratis i super 9+3 gratis. Kada je u pitanju konkurencija, Vujanović ističe da je na našem tržištu prisutan veliki broj različitih higijenskih uložaka, ali da Libresse od ostalih izdvaja njegova potpuna prirodnost, u šta su se uverile mnoge devojke i žene, koje posle prve upotrebe ostaju verne Libressu.
Pripremila:
Marija F. Šmit