04. IV 2019. | U okviru konferencije Digital Day 2019. će biti dodeljene i IAB MIXX Awards, koje nagrađuju najbolje digitalne kampanje proizvedene u godini za nama.
How do you trust? glavno je pitanje, i slogan, ovogodišnje Digital Day konferencije.
Kako veruješ brendu?
Kako veruješ sadržaju?
Kako veruješ medijima?
Kako veruješ svojim saradnicima…
… samo su neka od pitanja na koja će posetioci Digital Day 2019. započeti diskusiju, pronaći odgovore, preispitati ono što znaju ili misle da znaju i reći kome to oni zaista veruju?
Organizator konferencije Digital Day, koja se devetu godinu zaredom održava, je IAB Serbia.
Učesnike očekuju brojna predavanja, paneli, diskusije, a preliminarne najave predavača obećavaju da će se zavidna postavka stručnjaka obratiti sa scene JDP-a:
Zach Pentel, Global Director – Brand Strategy @Spotify,
Brian Braiker, Editor @AdAge,
Chapin Clark, Executive VP @R/GA,
Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP,
Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay,
Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop,
i Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi, prva su najavljena imena konferencije.
U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Ovogodišnja dodela nagrada biće drugog dana konferencije, 17. maja, a prijava radova traje do 15.04.
Kako biste biste na vreme ispratili najave novih predavača i prijavili rad svoje agencije ili kompanije, možete zapratiti Digital Day 2019. i IAB Srbija na društvenim mrežama Facebook, Twitter i YouTube.
Za više informacija možete posetiti i sajt konferencije Digital Day.