DIGITAL DAY 16 – 17. MAJA U JUGOSLOVENSKOM DRAMSKOM POZORIŠTU

04. IV 2019. | U okviru konferencije Digital Day 2019. će biti dodeljene i IAB MIXX Awards, koje nagrađuju najbolje digitalne kampanje proizvedene u godini za nama.

How do you trust? glavno je pitanje, i slogan, ovogodišnje Digital Day konferencije.

Kako veruješ brendu?

Kako veruješ sadržaju?

Kako veruješ medijima?

Kako veruješ svojim saradnicima…

… samo su neka od pitanja na koja će posetioci Digital Day 2019. započeti diskusiju, pronaći odgovore, preispitati ono što znaju ili misle da znaju i reći kome to oni zaista veruju?

Organizator konferencije Digital Day, koja se devetu godinu zaredom održava, je IAB Serbia.

Učesnike očekuju brojna predavanja, paneli, diskusije, a preliminarne najave predavača obećavaju da će se zavidna postavka stručnjaka obratiti sa scene JDP-a:

Zach Pentel, Global Director – Brand Strategy @Spotify,

Brian Braiker, Editor @AdAge,

Chapin Clark, Executive VP @R/GA,

Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP,

Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay,

Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop,

i Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi, prva su najavljena imena konferencije.

U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Ovogodišnja dodela nagrada biće drugog dana konferencije, 17. maja, a prijava radova traje do 15.04.

Kako biste biste na vreme ispratili najave novih predavača i prijavili rad svoje agencije ili kompanije, možete zapratiti Digital Day 2019. i IAB Srbija na društvenim mrežama FacebookTwitter i YouTube.

Za više informacija možete posetiti i sajt konferencije Digital Day.