ZAPOSLENI KOMPANIJE NESTLÉ OČISTILI DEO SAVSKE OBALE

24. VI 2019. | Kako bi zajednički ukazali na značaj zaštite životne sredine i očuvanja svetskih vodenih resursa, zaposleni u kompaniji Nestlé očistili su deo obale Save u beogradskom naselju Boljevci. Sa namerom da pokažu da svako od nas malim potezima može poboljšati globalnu situaciju, radnici u kompaniji danas su skupili više od 200 kilograma smeća i uredili savsku obalu blizu Nautičkog sela ‘Biser’.

”Nestlé je ekološki osvešćena kompanija koju čine ekološki osvešćeni pojedinci, i zato koristimo svaku priliku koju imamo da smanjimo svoj uticaj na životnu okolinu – bilo ovakvim, organizovanim zajedničkim akcijama, ili u svakodnevnom poslovanju“, istakla je Tanja Žigić, menadžer fabrike Surčin Nestlé Adriatic S. “Ovim potezom smo želeli da podsetimo na neizmernu važnost čuvanja naših reka i drugih vodenih površina, kako bismo pomogli odrastanje zdravijih generacija, koji će u njihovim blagodetima uživati i posle nas“, dodala je ona.

Akciji je prisustvovao i gospodin Stevan Šuša, predsednik Gradske opštine Surčin, koji je tom prilikom zahvalio kompaniji Nestlé na doprinosu očuvanju životne sredine u lokalnoj zajednici i izrazio želju za nastavkom saradnje i u budućnosti.

U skladu sa fokusom na očuvanje vodenih resursa, kompanija Nestlé pokrenula je Caring for Water inicijativu, kao deo putovanja ka nultom uticaju na životnu okolinu u okviru svog poslovanja do 2030. godine. Kako bi sačuvala ključne prirodne resurse za budućnost, kompanija se obavezala na to da će do 2025. sva pakovanja njenih proizvoda biti napravljena od materijala 100% pogodnih za reciklažu, te da će dodatno raditi na sveukupnom smanjenju zagađenja, zaštiti vodenih ekosistema, planina, šuma i drugih prirodnih dobara.

Nestlé fabrika u Srbiji koristi materijale i resurse više puta u misiji da do 2020. godine dostigne nulto odlaganje smeća na deponije. Smanjenje komunalnog otpada fabrike iznosi 80% – od 15 tona mesečno na samo tri – dok kompanija sarađuje i sa više od 10 reciklažnih postrojenja.

Do sada, kompanija je u renoviranje fabrike u Surčinu sa ciljem smanjenja uticaja na životnu okolinu uložila 1.2 miliona evra, i tako uštedela 50.000 kubnih metara vode i smanjila potrošnju električne energije u ovom postrojenju za 19.5%. Promenom dizajna pakovanja C i Maggi proizvoda, za samo jednu godinu upotreba papira smanjena je za 61 tonu, a upotreba plastike za šest tona.