VISA: VIŠE OD 800 PREDUZETNICA NA ‘SHE’S NEXT’ EDUKATIVNOM DOGAĐAJU

2. XI 2022. | Da se sve više žena odlučuje na preduzetnički korak, pokazuje i interesovanje za ‘She’s Next’ veliki edukativni događaj, koji je pod pokroviteljstvom kompanije Visa okupio u MTS dvorani više od 800 žena. One su imale prilike da čuju lična iskustva nekih od najuspešnijih žena u Srbiji, kao i korisna predavanja iz oblasti finansija, digitalnog marketinga i networkinga.

“Žensko preduzetništvo je važan element svake ekonomije a i razvojna snaga lokalne privrede. Kao lider u elektronskom plaćanju, kompanija Visa želi da osnaži taj preduzetnički duh i da podrži žene u Srbiji da ostvare svoju ekonomsku nezavisnost. ‘She’s Next’ zajednica već broji više od 4.700 članica, ali se nadam da će ih biti sve više kao i da će one sa svojim biznisima biti sve vidljivije u javnosti kako bi poslužile kao inspiracija drugima. Mnoge dame imaju zaista sjajne ideje i ambiciju, ali ih koči bojazan da neće biti uspešne ili da će naići na nerazumevanje. Zato verujem da su im motivišuća iskustva važna gotovo isto koliko i praktični saveti. A ‘She’s Next’ je upravo kombinacija oba”, rekao je o glavnim motivima za kreiranje ‘She’s Next’ zajednice Vladimir Đorđević, regionalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.

Veliki edukativni ‘She’s Next’ događaj okupio je edukatore, eksperte i članice udruženja. Članice zajednice su bile u prilici da prisustvuju panelu na kom se govorilo o započinjanju biznisa i rukovođenju kompanijom. Svoja dragocena iskustva sa njima su podelile članice She’s Next veća žena – Milica Ličina Čalija, direktor kompanije Anđeli, Marija Kilibarda, osnivač KI brenda, Svetlana Drinjaković, vlasnik Smart media produkcijske kuće, Nina Milović i Nađa Jokanović, osnivači Wannabe Magazinea, kao i Aleksandra Bezmarević Stević, vlasnik digital agencije Dream Maker, koja je ujedno održala i radionicu na temu organizovanja influence kampanje.

Mehanizmi podrške preduzetnicama jesu jedna od nezaobilaznih i uvek aktuelnih tema, a svoje mišljenje su iznele Branislava Simanić, direktor Sektora za preduzetništvo Privredne komore Srbije i Tatjana Mamula Nikolić, član UO Udruženja poslovnih žena Srbije.

Centralni deo događaja bile su radionice i aktivacije, a one su preduzetnicama dale praktične alate, koji su korisni za dalje preduzetničke poduhvate. Neke od tema predavanja bile su finansijsko planiranje, networking ali i predavanja iz sfere korišćenja društvenih mreža za promociju svog biznisa. Takođe, niz aktivacija je pružio priliku da saznaju više o značaju vizuelnog identiteta, dizajna i veštinama potrebnim za dobar javni nastup.

Jedan od ciljeva ‘She’s Next’ inicijative je kreiranje zajednice žena koja će biti baza za njihovo informisanje, edukaciju i međusobno umrežavanje.