UDRUŽENJE IAA SRBIJA PROSLAVILO DVOSTRUKI JUBILEJ I DODELILO EFFIE NAGRADE

21. VI 2022 | Povodom obeležavanja svog 30. rođendana i završetka petog po redu festivala Effie Awards Serbia, Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter) okupilo je na proslavi preko dve stotine istaknutih stručnjaka iz oblasti marketinških komunikacija.

Svečanost, u organizaciji IAA Serbian Chapter, održana je na Košarkaškim terenima Crvena zvezda, na Kalemegdanu, a prisutni su imali priliku da se podsete  najvažnijih postignuća IAA tokom tri decenije postojanja, kao i da čuju ko su ovogodišnji dobitnici prestižnih Effie nagrada. Goste su pozdravili predsednik udruženja Anđelko Trpković (CEO Adriatic, Publicis Groupe), predsednica Organizacionog odbora Effie Awards Serbia Jelena Čađenović (Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija) i predsednica žirija Effie Awards Serbia Nataša Đurđević, nakon čega su dodeljeni Effie trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu 1. januar – 31. decembar 2021.

Ove godine dodeljena su dva srebrna i tri bronzana trofeja. Srebrni Effie dobili su kampanje: u kategoriji Internet i telekomunikacije kampanja ‘Srećna mi NovA1’ koju je za klijenta A1 Srbija realizovala agencija Leo Burnett u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy, dok je u kategoriji Pozitivna promena, društveno dobro srebro dobila kampanja ‘Nesalomivi’ Hemofarm fondacije kreirana od strane New Moment New Ideas Company i realizovana u saradnji sa agencijom partnerom Alma Quattro.

Bronzanim priznanjima nagrađene su tri kampanje:

–          u kategoriji Internet i telekomunikacijeLaunch campaign’ klijenta A1 Srbija i agencije Leo Burnett realizovane u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD, Fullhouse Ogilvy, Executive Group;

–          u kategoriji Medijska inovacija kampanja ‘Samo probaj – i oseti Joy’ brenda Next Joy The Coca-Cola Company Srbija i McCann Beograd (partnerske agencije UM Beograd, Represent Communications, Tuna Fish Studio, Žiška); i,

–          u kategoriji Pozitivne promene – raznolikost, jednakost i inkluzija kampanja ‘Jednakost dolazi iz kuće’ brend Plazma koncerna Bambi i agencije Communis uz saradnju sa partnerskim agencijama United Moment, Universal Media.

 

“Čestitam našim članovima važan jubilej, a čestitam i dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada. Period za nama nije bio lak, ali se čini da je zbog toga događaj bio i željno očekivan, a i dobro posećen. IAA je zakoračila u svoju 31. godinu postojanja sa gotovo 100 članova i ozbiljnim, dugoročnim projektima važnim za razvoj tržišta. Njih je više, ali najveću težinu svakako imaju AcademIAA, edukativni program IAA koji otvara prijave sledeće nedelje, ali i Effie licenca. Festival nastavlja da se razvija i raste i verujem da nas u budućnosti čeka još više nagrada, posebno zlatnih”, istakla je  Jelena Ivanović, Executive Director, IAA Srbija.

IAA Serbian Chapter deo je globalne tripartitne mreže koja broji preko 70 zemalja. Sa preko 4000 članova u Srbiji, eminentnih predstavnike struke, koji dolaze iz redova oglašivača, agencija i medija, cilj IAA Serbian Chapter je realizacija različitih programa koji su usmereni na podsticanje razvoja marketinške industrije u Srbiji u sferi edukacije, regulative, samoregulative, regrutacije i edukacije mladih članova.

IAA Serbian Chapter je pre šest godina postao nosilac licence festivala Effie Awards, najrespektabilnijeg festivala u ovoj oblasti. Effie se smatra Oskarom u svetu marketinških komunikacija, a dodeljuje se na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve. Jedan od glavnih ciljeva Festivala jeste promovisanje saradnje agencija i oglašivača u cilju stvaranja i razvijanja uspešnih brendova.