P&G NAJAVLJUJE ZNAČAJAN PORAST UDELA PRERAĐENE PLASTIKE U SVOJOJ AMBALAŽI OD 2020. GODINE

07. X 2019. | Potpredsednik P&G Fabric Carea za Evropu Folker Kun najavio je na EuroPack Samitu 2019 značajno povećanje udela plastike prerađene nakon upotrebe (post-consumer resin plastic – PCR) u ambalaži P&G proizvoda počev od 2020. godine.

Kun je, između ostalog, izjavio da brend Ariel planira da poveća udeo PCR-a do 50% u svojim bocama za tečni deterdžent širom Evrope, koje će biti dostupne potrošačima od marta 2020. godine. Ovo je jedna od ključnih okosnica u dostizanju Ciljeva brenda do 2030. godine u pogledu kontinuniranog poboljšanja kvaliteta čišćenja i uštede od 50% resursa i sirovina, dok Lenor namerava da svoje providne PET boce napravi sa do 100% udela PCR plastike, a biće dostupne početkom sledeće godine.

Početkom ove godine, P&G se obavezao na značajno smanjenje korišćenja plastike u pakovanjima za sve svoje brendove za negu tkanina putem inovacija poput prelaska sa plastičnih posuda na kese, a sada se takođe obavezuje na korišćenje bolje plastike kada god je to moguće. Povećanjem udela PCR plastike u proizvodnji Ariela i Lenora, počev od 2020. godine, P&G će uštedeti količinu neprerađene plastike od koje bi se moglo proizvesti dovoljna boca za deterdžente da, poređane jedna do druge, obuhvate celu zemaljsku kuglu.

“Ovo je najnovija u nizu obaveza koje je P&G Fabric Care za Evropu preuzeo u skladu sa sloganom ‘Manja i bolja plastika’. Uvereni smo da, preko inovacija, edukacije i saradnje, možemo istinski da postanemo deo globalnog pokreta reciklaže. Povećanjem količine PCR-a u ambalažama naših vodećih brendova Ariel i Lenor činimo još jedan značajan korak ka ponudi održivijih izbora za našu planetu”, istakao je Kun.

Na konferenciji Održivi brendovi koja je održana u Parizu aprila ove godine, najavljeno je da će Ariel, Lenor i drugi brendovi P&G Fabric Care širom Evrope nastojati da smanje korišćenje plastike u svojim ambalažama za 30% do 2025. godine. Osim toga, P&G Fabric Care ima za cilj da, do 2022. godine, proizvede ambalažu za sve svoje brendove koja će moći da se reciklira 100%.

Viržini Elias, Chief Sustainability Officer u kompaniji P&G navodi: “Ova najava predstavlja samo jedan u nizu primera u kojima vodeći brendovi kompanije P&G uvode inovacije kako bi inspirisali i omogućili odgovornu potrošnju. Akcije kao što je povećanje udela PCR plastike u Ariel i Lenor ambalažama, od ključnog su značaja za realizaciju ciljeva kojima je kompanija P&G posvećena kada je reč o smanjenju udela neprerađene plastike u ambalaži za 50% do 2030. godine. Rešavanje problema plastičnog otpada je odgovornost svih nas, a mi smo odlučni u nameri da budemo predvodnici u procesu kruženja korišćenih materijala od upotrebe do recikliranih proizvoda, kako nijedna ambalaža kompanije P&G ne bi završila u okeanima”.