OSVAJANJE AFRIČKOG TRŽIŠTA: Neoplanta gradi brend koji će biti sinonim za namaze u Podsaharju

210713_Neoplanta-Piteca-vizual

13 VII 2021 | Posle proboja na rusko i azijsko, srpske kompanije su prepoznale i potencijal afričkog tržišta, pa se Piteca pašteta, proizvod iz Srbije prilagođen ukusu afričkih potrošača, od juna uspešno distribuira u Angoli.

“Nelt je, zajedno sa svojom kompanijom, Industrijom mesa Neoplanta, dobro istražio tržište podsaharske Afrike. Prepoznali smo prostor za razvoj novih proizvoda i uspeli da po veoma pristupačnoj ceni proizvedemo paštetu koja će biti po ukusu potrošača niže kupovne moći, sa specifičnim navikama u pogledu ishrane i ukusa prehrambenih proizvoda”, izjavio je Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja Neoplante. On je dodao da su prilikom istraživanja novih ideja i projekata došli do zaključka o velikom potencijalu ove kategorije. Piteca predstavlja alternativu za biljne i druge namaze popularne u ishrani lokalnog stanovništva, pa je na taj način našla put na angolsko tržište.

210713_Neoplanta-Piteca-vizual2

Po ukusu lokalnog stanovništva, razvijena su tri različite vrste proizvoda: pileća pašteta, kao najzastupljeniji ukus paštete globalno, riblja pašteta, u skladu sa velikom zastupljenošću proizvoda od ribe na lokalnom tržištu i pileća pašteta sa piri piri začinom, izuzetno popularnim u Angoli. Potrošači su do sada najbolje prihvatili Piteca – piri piri paštetu, dok se i druge dve vrste, takođe, uspešno prodaju.

Saradnja sa lokalnom agencijom dovela je i do primamljivog imena brenda ‘Piteca’, koje znači ‘Slasni (lokalni, domaći) zalogajčići’. Plan je da ovaj brend u budućnosti postane sinonim za namaze i da se na taj način što više približi potrošačima.