NECTAR NA NAJVEĆEM SAJMU HRANE I PIĆA GULFOOD DUBAI

25. II 2019. Nakon uspešnog nastupa na Sial sajmu u Parizu, kompanija Nectar predstavila je svoje proizvode i na najvećem svetskom sajmu hrane i pića GulFood,  koji se upravo održao u Dubaiju i okupio preko 5.000 izlagača iz 186 zemalja. Nectar je svoje proizvode predstavio na štandu Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije. Sudeći po velikom interesovanju potencijalnih kupaca i distibutera za Nectar portfolio očekuje se uspešan ulazak proizvoda kompanije na tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike.

Kako je istakao komercijalni direktor Nectar grupe Milan Radoš, kompanija sada izvozi u preko 60, a želja joj je da u narednim godinama taj broj bude 100 zemalja. Naglašava da je strateško opredeljenje kompanije izlazak na daleka tržišta i na dalje širenje i osvajanje tržišta Afrike, UAE, Srednjeg i Bliskog istoka i stoga ulaže posebne napore u nastupe na najvećim svetskim sajmovima na kojima pored velikog  Nectar, Fructal i Heba portfolia, predstavlja i brojne inovacije.

“GulFood sajam za nas je bio više nego uspešan. Realizovali smo veliki broj bilateralnih sastanaka sa potencijalnim kupcima i distributerima iz svih krajeva sveta. Najviše konkretnih dogovora napravljeno je sa kupcima iz Afrike, Indije, UAE, Omana, Indije i Malezije. Nakon sajma se nadamo daljoj konkretizaciji započetih dogovora.

Trendovi u FMCG industriji i u ovom delu sveta idu ka organskim proizvodima, proizvodima sa raznim funkcionalnim dodacima, ali i fuziji različitih kategorija. Kako smo najveći proizvođač sokova u Jugoistočnoj Evropi, imali smo šta da ponudimo u svim segmentima. Iskoristili smo priliku da predstavimo naš širok portfolio od preko 30 brendova u hrani i piću ali i da kroz prezentaciju inovacija u sokovima i vodi ispratimo trendove koji su prisutni i na ovim dalekim tržištima. Veliko interesovanje zabeležili smo sa našim Life 100% organskim portfoliom kao i proizvodima od domaćeh pasiranog paradajza pod brendom Tomatello”,  istakao je Milan Radoš.