29. XI 2022 | Kompanija Mercator-S, u okviru koje posluju Ieda prodavnice, Roda marketi, Mercator hipermarketi i Velpro centri, obeležila je danas velikom Konferencijom maloprodaje, na kojoj učestvuju poslovođe i menadžeri iz cele Srbije, jednu od svojih najuspešnijih poslovnih godina u istoriji kompanije na tržištu Srbije.
Kako navode iz kompanije, strateški pravac Mercatora-S je saradnja, pre svih, sa proizvođačima iz Srbije zbog čega 95% prometa nastaje od robe iz Srbije ili firmi koje su domaći distributeri. Za prvih deset meseci ove godine sa polica Idea prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, prodato je više od 15 miliona kilograma povrća i preko 12 miliona kilograma voća koje je uzgajano na srpskim njivama.
Kupci su u toku prvih deset meseci pazarili i 10 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, poreklom sa farmi širom Srbije. Mercator-S je sa domaćeg tržišta plasirao svojim kupcima 11,6 miliona litara domaćeg mleka, sedam miliona kilograma brašna i gotovo devet miliona flaša ulja.
Iako Mercator-S na policama svojih prodavnica ima više od 13.000 proizvoda koji su proizvedeni u našoj zemlji, fokus kompanije je i na razvoju sopstvenih trgovačkih robnih marki, koje iz godine u godinu beleže konstantan rast udela u prometima na kasama Idea, Roda i Mercator prodavnica.
U 2022. godini brendovi kompletnog asortimana trgovačkih robnih marki, prema svim poslovnim pokazateljima, omiljeni su među kupcima širom Srbije, zato što su potrošači odabrali više od 23 miliona ovih proizvoda koji su nastali u domaćim proizvodnim pogonima. ‘Ukusi moga kraja’, brend koji čini više od 200 tradicionalnih srpskih proizvoda, nastalih od 100% domaće sirovine i recepture, ostvario je rast prometa od čak 25% u ovoj godini.
Među trgovačkim robnim markama, pored brendova ‘K Plus’ i ‘Ukusi moga kraja’, najprodavaniji su bili ‘Moj dan’, ‘Slova’ i ‘Hrusty’, koji su prodati u više od 10 miliona komada.
Važan deo strategije razvoja kompanije Mercator-S predstavlja i širenje maloprodajne mreže. Mercator-S je samo u ovoj godini, na gotovo 12.000 kvadratnih metara, otvorio osam novih Idea prodavnica i preuredio 6 postojećih Idea prodavnica i Roda marketa. Taj rezultat deo je strategije kompanije da nastavi sa širenjem maloprodajne mreže i da na taj način dođe do svakog potrošača, i u svaki kutak Srbije.