LJUBITELJI FUDBALA U SRBIJI OD SADA MOGU DA UŽIVAJU U PRENOSIMA SVIH UTAKMICA UEFA LIGE ŠAMPIONA

5. III 2019 | Ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu od večeras će u Srbiji moći da uživaju u omiljenim potezima vrhunskih majstora fudbala tokom direktnih prenosa Lige šampiona i neće morati da propuste nijednu utakmicu!

Heineken, ponosni sponzor UEFA Champions League, najatraktivnijeg i najpopularnijeg fudbalskog klupskog takmičenja, omogućiće svima u našoj zemlji da prate utakmice preko Arena sport TV kanala koji emituje mečeve Lige šampiona, čak iako nemaju ovaj kanal u ponudi!

Potrebno je da se kupi ili poruči bilo koji Heineken u iznosu od najmanje 200 dinara, potom da se fotografiše račun i pošalje na Heineken Srbija Viber javni nalog. I to je sve. Svako ko sprovede ova dva jednostavna koraka dobija mogućnost gledanja mečeva UEFA Champions League na mikrosajtu Live.tvarenasport.com. Reč je o posebnom mikrosajtu preko kojeg će svi potrošači moći uživo da gledaju sve mečeve ovog fudbalskog spektakla.

Procena je da finale Lige šampiona gleda u proseku od 300 do 350 miliona ljudi, čime ta utakmica najgledaniji sportski događaj na planeti. Primera radi, finale Super Bowla u američkom fudbalu je proteklioj sezoni u proseku gledalo tri puta manje ljudi – 103 miliona. Odgovor na pitanje zašto je to tako pronalazimo u ‘epskim’ potezima, golovima, neverovatnim veštinama najboljih fudbalera, koji stvaraju trenutke koji ne smeju da se propuste.

„UEFA Liga šampiona i Heineken su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja, i baš zato smo se potrudili da osmislimo način kako da širom ‘otvorimo kapije’ stadiona i uklonimo prepreke na koje nailaze naši potrošači koji ne mogu da gledaju utakmice kada bi to želeli tokom sedmice. Zahvaljujući ovoj kampanji, više se neće postavljati pitanje utorak ili sreda. Sada će svi moći da uživaju u omiljenim potezima i uzbudljivim trenucima u završnici najboljeg fudbalskog klupskog takmičenja u Evropi, naravno uz Heineken i uz dobro društvo“, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta kompanije Heineken Srbija.

Međutim, tu nije kraj iznenađenjima. Za one koji sakupe najveći broj računa, svake nedelje biće obezbeđene ulaznice za spektakularno gledanje finala UEFA Lige šampiona u Beogradu. Prošle godine na Heineken događaju gosti su bili u prilici da se druže sa našim vrhunskim fudbalerima Nemanjom Matićem i Duškom Tošićem, kao i sa brojnim drugim sportskim zvezdama.

Ni to nije sve, na kraju konkursa, četvoro učesnika sa najvećim brojem bodova osvaja odlazak na polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona, kako bi uživo mogli da osete atmosferu na stadionu i uživaju u majstorijama najboljih igrača na Starom kontinentu.