28. II 2022 | Kompanija Lidl Srbija lansirala je ‘Lidl Plus’ – aplikaciju koja potrošačima omogućava da budu deo Lidlovog programa lojalnosti i tako ostvare brojne pogodnosti među kojima su dodatni popusti, personalizovani kuponi, brzo pronalaženje najbliže Lidl prodavnice, informacije o aktuelnoj ponudi i još mnogo toga. Aplikacija koja će potrošačima ovog trgovinskog lanca pomoći da uštede prilikom kupovine, sada se lako može instalirati putem Google Playa, Apple Storea ili HarmonyOS/Huaweia.
„Uz redovno povoljne Lidl cene, Lidl Plus na jednostavan, praktičan i brz način donosi brojne benefite i dodatna sniženja kreirana prema ličnim potrebama potrošača. Ovo nije tek još jedna plastična kartica, ovo je program lojalnosti koji će biti prava podrška kućnim budžetima, uvek uz potrošače i nadohvat ruke, na mobilnom telefonu“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.
Korišćenje Lidl Plus aplikacije lojalnosti na svim pametnim telefonima je krajnje jednostavno i besplatno za sve korisnike. Najpre je potrebno instalirati je na telefon, potom otvoriti svoj lični nalog i aplikacija je spremna za korišćenje.
Svaki Lidl Plus korisnik dobija svoju digitalnu karticu koju je potrebno skenirati prilikom plaćanja na kasi. Popust se može ostvariti kroz kupone, koji obezbeđuju jednokratna sniženja na odabrane proizvode, koje je moguće kombinovati i sa drugim ponudama radi veće uštede. Ovi kuponi se aktiviraju pre upotrebe, a pored njih je stalno aktivna posebna ponuda artikala koja se osvežava svake nedelje. Tako već ove nedelje za Lidl Plus korisnike sniženja idu i do 40%.
Lidl Plus aplikacija ima i dodatna iznenađenja za svoje korisnike – najvažnije je da se prilikom svake kupovine na kasi skenira Lidl Plus digitalna kartica koja se nalazi na aplikaciji, čak i ukoliko nema uslova za obračunavanje popusta, jer se na kraju svake kupovine pojavljuje ‘Grebalica’ čijim se otkrivanjem dobija još zanimljivih kupona za naredne kupovine.
Lidlov program lojalnosti, Lidl Plus aplikaciju, već aktivno koriste potrošači u više od 25 zemalja sveta. Sada će i potrošači u 34 grada širom Srbije imati mogućnost da ostvare brojne pogodnosti i uživaju u jedinstvenom iskustvu Lidl kupovine.
Samo nekoliko dana ranije i Delez Srbija je predstavio svoju aplikaciju lojalnosti koja će moći da se koristi u svim banerima belgijskog trgovinskog lanca u Srbiji. Više o tome možete da pročitate OVDE.