Kompanija Visa predstavlja novi brend identitet

22. VII 2021 | Prema navodima iz kompanije, evolucija brenda trebalo bi da naglasi pouzdanost i snagu globalne Visa mreže zaslužne za kretanje novca po savremenim principima i širenje pristupa ekonomiji.

Pozivajući svet da ‘Upozna kompaniju Visa’, ova globalna fintek kompanija pokrenula je prvu fazu evolucije brenda koja bi, kako navode, trebalo da ukaže na višestruke mogućnosti njene mreže i posvećenost ekonomskoj inkluziji na globalnom nivou. U skladu sa poslovnom strategijom kompanije, ova faza počinje globalnom marketinškom kampanjom kao i predstavljanjem novog, modernizovanog izgleda prepoznatljivog Visa brenda.

Iz kompanije podsećaju da je pre više od 60 godina, kada je Visa osnovana, malo ko mogao da zamisli svet bez gotovine i čekova i da je vizija kompanije, da uvede sigurniju, pouzdaniju i pogodniju valutu u digitalnom obliku, počela jednostavnim pitanjem: Šta ako bi novac postao potpuno elektronski?

Visa_Brand_Evolution_FINAL

“Ljudi su danas upoznati sa jednim delom onoga što Visa jeste. Potrošači i biznisi znaju da mogu da veruju u snagu prepoznatljiva četiri slova kada otvore novčanik, plate prodavcu, uđu u prodavnicu ili plaćaju na internetu. Deo sa kojim nisu upoznati je da iza ta četiri slova stoji dinamična mreža ljudi, partnerstava i proizvoda”, izjavila je Lin Bigar, izvršni potpredsednik i globalni direktor za marketing i dodala da je misija kompanije da Visa bude viđena ne samo kao kompanija za kreditne kartice, već kao pouzdana mreža koja unapređuje trgovinu.

Kompanija izgrađena na principu pristupa ekonomiji, danas povezuje 3,6 milijardi akreditiva, više od 70 miliona prodajnih mesta, desetine hiljada partnera i osigurava kretanje više od 11 hiljada milijardi dolara u ukupnom prometu, godišnje. Tokom poslednjih pet godina Visa je uložila 9 milijardi dolara u tehnologiju sa ciljem oblikovanja budućnosti trgovine.

Ilustrujući opseg kompanije, početni elementi evolucije brenda Visa uključuju:

  • Film pod nazivom ‘Upoznajte kompaniju Visa’, koji je snimila nagrađivana globalna kreativna agencija Wieden+Kennedy, a u režiji Malika Hasana Sajida. Kao prateći deo ovog uvodnog filma, sledi serija kraćih digitalnih videa i fotografija koji daju širu sliku mogućnosti Visa mreže.
  • Novi identitet brenda Visa simbolizuje promenu. Osnovne vrednosti kompanije (sticanje poverenja, sigurnost, prihvatanje i inkluzija) biće izražene kroz modernizovani, dinamični vizuelni identitet brenda, izgrađen u partnerstvu sa vodećom globalnom firmom za dizajn brendova Mucho. Kampanja ‘Upoznajte kompaniju Visa’ deli početni uvid u vizuelni identitet brenda koji će biti lansiran kasnije ove godine. Novi identitet sadržaće osvežene boje, prilagođeni font stvoren za optimalna digitalna iskustva kao i ažurirani simbol brenda osmišljen da izrazi svrhu ove organizacije.

Novi identitet brenda Visa će postati vidljiv tokom 2021. godine u 200 i više zemalja i teritorija u kojima Visa posluje.

“Želimo da hrabru ambiciju kompanije Visa iskažemo kroz evoluciju našeg brenda pokazujući za šta se zalažemo i čemu težimo. Sa ponovnim otvaranjem sveta i sa sve više novca koji se kreće na nove načine, verujemo da je ovo najbolji momenat da pokažemo šta radimo i kako Visa može da doprinese pojedincima, privredama i ekonomijama da napreduju”, naglasila je povodom pokretanja globalne marketinške kampanje Lin Bigar.