IDEA POSTALA PARTNER NOVOSADSKE BICIKLISTIČKE INICIJATIVE

672021-ideaBiciklisti

6. VII 2021 | Zajednički projekat Novosadske biciklističke inicijative i brenda Idea, odnosno kompanije Mercator-S, predstavljen je zvanično danas, sa idejom da se kroz niz aktivnosti unaprede uslovi i aktivnosti za biciklističku zajednicu u Novom Sadu. Kroz podršku projektu Biciklograd Idea je postala partner Novosadske biciklističke inicijative, a kao najznačajniji projekat izdvajaju serijal edukativnih sadržaja ‘Bezbednost dece u saobraćaju’.

O značaju podrške biciklističkoj zajednici govorio je Marko Trifković, predsednik Udruženja Novosadska biciklistička inicijativa, koji se zahvalio kompaniji Mercator-S i brendu Idea, ali i najavio nastavak aktivnosti Udruženja pre svega u pravcu rešavanja akutnih problema koji muče novosadske bicikliste.

“Veoma je bitno da se velike kompanije i brendovi uključuju u teme koje su važne za sve u Novom Sadu, jer smo svi učesnici u saobraćaju, na točkovima ili kao pešaci. Podrška znači da će i teme kojima se bavimo postati vidljivije, a korisne informacije dostupnije našim sugrađanima”, izjavio je Marko Trifković.

O uključivanju u projekat govorio je i Zoran Tegeltija, novosadski umetnik koji je sa svojim timom iz Noa Kuf galerije napravio parkinge za bicikla čije se postvaljanje uskoro očekuje, kao i Ivan Arpaš iz Invicta Bike Shopa, čiji je tim takođe učestvovao u izradi mobilnih parkova koji su deo projekta.

Ivan Arpaš je istakao da je za njegov tim posebno važno to što je Mercator-S prepoznao ulogu lokalnih umetnika i zanatlija i da je mobilna oaza samo početak saradnje na nekim novim idejama sa brendom Idea.  Zoran Tegeltija iz umetničkog ateljea Noa Kuf posebno je istakao zadovoljstvo što je imao priliku da učestvuje u serijalu ‘Bezbednost dece u saobraćaju’ jer je to važna tema za sve učesnike u saobraćaju, a posebno je važno da se veliki brendovi i kompanije na ovaj način bave lokalnom zajednicom, podržavaju lokalne umetnike i ulažu u ekologiju i zdrav način života zajednice.

Biciklisti su velika i važna grupa u Novom Sadu i želja brenda Idea je da podrži zdraviji i ekološki odgovorniji način života. Istovremeno, u saradnji sa Novosadskom biciklističkom inicijativnom, Idea želi da bude deo rešenja nekih akutnih problema zajednice kao što je nedostatak mesta za vezivanje bicikala i bezbednost najmlađih u saobraćaju.

Nataša Pavlović, direktorka marketinga u Mercator-S je izjavila da kroz brend Idea ova kompanija nastavlja da živi rame uz rame sa Novosađanima, tako što iz godine u godinu podržava ideje i pokreće projekte koji daju doprinos lepšem i kvalitetnijem načinu života u gradu.

“Ono što smo saznali u razgovorima sa biciklistima u Novom Sadu je da nedostaje mesta za parkiranje bicikala pa ćemo donirati gradu autentične ‘bike rekove’ koje smo napravili zajedno sa Zoranom i Noa Kuf galerijom koja je upravo poznata po tome što od starih bicikala pravi umetnička dela. Dalje i ovo mesto na kom smo danas, ‘Bici oaza’ kako smo je nazvali, delo je Invicta bike shop tima, a nastalo je sa idejom da pokažemo da bicikli mogu da donesu svima nama malo zelenila. I za naše kolege iz Novog Sada smo spremili iznenađenje, pa ćemo im obezbediti, u saradnji sa JKP Parking, kartice za iznajmljivanje bicikala, tako da mogu celo leto da dolaze biciklom na posao ili da se vozaju u slobodno vreme. U svakom slučaju, drago nam je što smo i ovog proleća ulepšali naš grad i upoznali puno sjajnih ljudi koji su ponosni članovi ogromne novosadske biciklističke porodice“, rekla je Nataša Pavlović, direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S.