30.000 NESTLÉ PROIZVODA ZA MAME SRBIJE

05. XII 2024 | U Srbiji, godišnje se baci ili izgubi 770.000 tona hrane, dok 90% tog otpada i dalje završava na deponijama i emituje gasove sa efektima staklene bašte, a paralelno zagađuje vodene resurse. Kako bi inspirisali svoje potrošače da preispitaju svoje navike u kuvanju, naglašavajući važnost pametnog korišćenja viškova hrane u svakodnevnom životu, kompanija Nestlé i njen brend ‘C’ najpoznatiji po Začinu C, pokrenuli su kampanju ‘Kuvaj i doniraj’. Zahvaljujući kampanji, u poslednjih šest meseci donirali su proizvode u vrednosti većoj od 3,5 miliona dinara Asocijaciji mama Srbije, a u saradnji sa Delhaize maloprodajnim lancima i DTL grupom.

Prema rečima Renate Matusinović, izvršne direktorke kategorije hrane za tržište jugoistočne Evrope kompanije Nestlé, u ovoj kampanji Nestlé se obavezao da će Asocijaciji mama Srbije donirati pet odsto od ukupne količine prodatih Nestlé C proizvoda kod trgovačkih partnera Delhaize i DTL grupacije.

“Kompanija Nestlé je posvećena održivosti i podršci zajednici, a samo u poslednjih pet godina, ugroženim grupama društva donirali smo više od 100t proizvoda u vrednosti od oko 145 miliona dinara. Raduje nas što su naši partneri i potrošači prepoznali značaj i ove kampanje i time pokazali da kroz jednostavne, ali moćne akcije, zajedno možemo smanjiti bacanje hrane i uspostaviti put ka održivijem i odgovornijem načinu življenja“, istakla je Matusinović.

Ivana Milenković, članica Upravnog odbora Asocijacija mama Srbije, istakla je da se Asocijacija mama Srbije od svog osnivanja bavi svim segmentima života majki u Srbiji i kroz svoje aktivnosti na različite načine doprinosi poboljšanju položaja i uloge koju majke imaju u društvu.

“Zahvaljujemo kompaniji Nestlé na kontinuiranoj podršci koju obezbeđuje za Asocijaciju mama Srbije i kojom pomaže naš humanitarni rad, gde smo, zajednički kroz donacije, uspeli da podržimo Crveni krst Beograda kao i druge humanitarne organizacije u Srbiji“, izjavila je Milenković.

Kao jedan od najvećih donatora hrane u Srbiji, Nestlé je dobitnik brojnih priznanja za filantropiju, a smanjenje viškova hrane je neodvojiv deo strategije kompanije za redukciju emisije gasova i postizanja karbonske neutralnosti do 2050. godine. Kampanjom ‘Kuvaj i doniraj’ kompanija Nestlé je želela da pokaže da C brend nije samo brend povezan sa kuvanjem već i pokretač promena koje donose razliku, podržavajući svoje potrošače da donose mudrije izbore u kupovini.

Za više informacija o kampanji, posetite https://www.mojrecept.rs/magazin/kuhinja-bez-ostataka-hrane-uz-C/