ZGREVANJE SA SVRHOM: Mr.Goodvertising na FON-u 17. aprila!

Pionir marketinga sa svrhom gospodin Tomas Kolster, poznatiji kao Mr. Goodvertising, međunarodni govornik, ekspert i autor, odžaće 17. aprila sa početkom u 19 časova keynote prezentaciju ‘Goodvertising – održivi brendovi prave pozitivnu razliku’ na Fakultetu organizacionih nauka, na poziv Katedre za marketing menadžment i odnose sa javnošću i u okviru događaja Kampanje sa svrhom 2024 Warm Up.

Thomas Kolster je međunarodni keynote govornik i globalno priznat lider u oblasti marketinga sa svrhom i održivog poslovanja. Thomas je sa svojim predavanjima i radionicama nastupao u preko 80 zemalja za kompanije kao što su Meta, Adidas, P&G i IKEA, na konferencijama kao što su TEDx, SVSV i Advertising Week. Kao osnivač Goodvertising agencije, savetuje kompanije sa liste Fortune 500, start-up kompanije, neprofitne organizacije i vlade o kreativnijim strateškim pristupima uticaju brenda i poslovanja na društvo i životnu sredinu.

Thomas Kolster je autor knjiga Goodvertising i The Hero Trap. Svojom prvom knjigom Kolster je popularizovao termin Goodvertising kako bi opisao oglašavanje koje donosi pozitivne ekološke i društvene koristi. Svojom drugom knjigom on je unapred upozorio na postnamensko tržište i nužnost da kompanije u svojim kampanjama fokus usmere na ljude, njihove potrebe i ponašanja, koje će dovesti do održivog rasta. Svojim glasnim, a često i provokativnim, stavovima o vrednostima, društvenoj i ekološkoj odgovornosti i liderstvu neprestano osporava status quo.

Njegovo pero retko miruje dok piše za The Guardian, Ad Age i Adweek. Kolster se svakog meseca pridružuje Adage podkastu ‘Purpose Hits and Misses’ kritički se osvrćući na globalne kampanje. Zajedno sa platformom za klimatska rešenja ‘Nemamo vremena’, on vodi striming emisiju pod nazivom Climate Punk, u kojoj intervjuiše različite pojedince koji se bave pitanjima borbe protiv klimatskih promena.

Thomas nastavlja da podstiče promene u industriji kroz svoje aktivno učešće na vodećim forumima, kao što su ‘Savet za održivost’ Međunarodne asocijacije za oglašavanje (IAA), ‘Savet za uticaj’ D&AD-a i Act Responsible. Pomaže u promociji najbolje prakse kao član žirija na prestižnim festivalima kao što su Cannes Lions i D&AD. Thomas je takođe strastven preduzetnik i pokrenuo je platforme za uticaj kao što su Projector, WhereGoodGrows i ImpactPimp jer je njegovo uverenje jednostavno: Promena počinje sa vama!

Povodom dolaska u Beograd Thomas Kolster je izjavio: “Prvi put sam u Srbiji i zaista se radujem što ću podeliti sa vama kako održivost može da podstakne inovacije, marketing i brend. Dok su svi opsednuti veštačkom inteligencijom, ne treba zaboraviti koliko je hitna agenda održivosti. Samo održivi brendovi opstaju”.

Faktultet organizacionih nauka je postao vodeća i referentna nastavno-naučna institucija u oblasti informacionih sistema i tehnologija i menadžmenta i organizacije. Pored formalnog obrazovanja, Fakultet razvija i intenzivnu saradnju sa vodećim kompanijama i ekspertima na tržištu i omogućava studentima praktičnu primenu znanja, rano upoznavanje sa realnim poslovanjem i prve karijerne rezultate još za vreme studija. Profesor dr Tamara Vlastelica, odgovorni profesor na predmetu Društveno-odgovorni marketing, je povodom gostujućeg predavanja Thomasa Kolstera izjavila: “Katedra za marketing menadžent i odnose sa javnošću implementira principe društvene i ekološke odgovornosti u svim predmetima iz oblasti marketinga i komunikacija. Ovaj fakultet je prvi u regionu uveo predmet Društveno-odgovorni marketing na master programu, prepoznajući zahteve nauke i struke, kao i potrebe studenata i tržišta, u skladu sa referentnim studijskim programima najrazvijenih svetskih univerziteta. Opredeljen za razvoj nauke, akademsko obrazovanje primenjivo u praksi, saradnju sa privredom i praćenje najnovijih saznanja u ESG oblasti, FON je pravi domaćin za predavanje lidera u oblasti Marketinga sa svrhom”.

Kampanje sa svrhom – prvi Festival društveno-odgovorne komunikacije u Srbiji i jedan od prvih ovakve vrste u svetu održava se od 2021. godine. Inicijator i organizator – udruženje ‘Žute patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’ ima za cilj podsticanje društeno-odgovorne komunikacije namenjene dobrobiti dece i pojedinca, a sam Festival ima za cilj da prepozna, nagradi i podstakne društveno-odogovornu komunikaciju namenjenenu dobrobiti deteta, pojedinca i društva u celini.

U želji da dodatno podstaknemo društveno-odgovornu komunikaciju i kreiranje efikasnih kampanja koje menjaju svet na bolje, u susret četvrtom festivalu Kampanje sa svrhom koji se održava na jesen, ustanovili smo i prolećni događaj – Warm Up. Ideja Warm Up događaja je da nas osposobi i dodatno inspiriše kako da stvaramo efikasniji CSR i transformaciju u održive biznise uz pomoć jedinstvenih metodologija i međunarodnih eksperata.

Pored keynote predavanja, pod pokroviteljstvom Grand kafe, gospodin Tomas Kolster održaće i ekskluzivnu radionicu pod pokroviteljstvom Henkel Srbija.

“Ove godine smo odlučili da odemo korak dalje i inspirišemo nove Kampanje sa svrhom idući ispred tržišta na kojem poslujemo, jer smatramo da jedino uz pomoć novog znanja i veština, rastemo svi, i kao pojedinci, i kao struka, i kao zajednica. Thomasovovo predavanje i radionica u Beogradu je investicija u potencijale naše društveno-odgovorne komunikacije. Sarađujući ne samo sa privrednom već sa vodećom akademskom institucijom – Fakultetom organizaconih nauka, koji sprema nove generacije koje će biti nosioci željenih promena, dajemo dodatni doprinos ostvarenju naših zajedničkih ciljeva”, poručuje Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom i nevladine organizacije Žute Patalone.

Prijave za predavanje možete popuniti na ovom linku.