18. III 2024 | „Sjajna kampanja. Živeli“, „Naš tata je dobio omiljeni poklon“, „Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu“, „Za naše blizance, hvala najbolji moji“, „Stigle flašice i tati!“ samo su neki od brojnih komentara koji su na društvenim mrežama pratili drugu po redu promotivnu kampanju ‘Jelen za tate’, a koja je završena krajem januara.
Od kada je ova aktivacija prvi put počela 2022. godine, obradovala je brojne porodice sa prinovama, a na kućne adrese više od 15.000 tata širom Srbije stigle su personalizovane gajbe Jelen piva. Samo tokom ovogodišnje kampanje Jelen tim je obišao čak 660 mesta u Srbiji i dostavio skoro 70.000 flaša piva.
Društvene mreže su od samog početka bile preplavljene pozitivnim utiscima, kao i slikama personalizovanih gajbica koje su sa oduševljenjem delili svi članovi porodice. Ni ovoga puta mame nisu bile izostavljene što pokazuju i postovi najnovijih Nutrino Lab poklon paketa, koji su bili partneri u Jelen promotivnoj kampanji drugu godinu zaredom.
Prijave su pristizale iz svih krajeva Srbije, a isporuka je bila brza i efikasna čak i u najudaljenijim mestima, što je izazvalo posebno oduševljenje mladih roditelja. Unikatne gajbice sa svojim imenom dobile su i neke od poznatih tata iz sveta sporta, glume i muzike.
Pored tata, podsetimo se da je Jelen tim tokom prošle godine personalizovanim gajbicama obradovao i mladence nazdravljajući i deleći radost sa mladim bračnim parovima u promotivnoj kampanji ‘Jelen za mladence’.
Ljubitelji piva i ove godine mogu da očekuju nova iznenađenja od Jelen tima.