UNIVEREXPORT: NE ZA PLASTIČNE KESE I DA ZA NURDOR

17. VIII 2018. | Podatak da svakog dana jedno dete u Srbiji oboli od raka, a svake nedelje jedno dete umre od te bolesti sam po sebi je dovoljno velik motiv da se Grupa Univerexport uključi u napore NURDOR-a, nacionalnog udruženja za decu obolelu od raka i humanitranom aktivnošću utiče na poboljšanje uslova života obolele dece i njihovih najbližih.

Od 26. jula do 26. avgusta Univerexport, zajedno sa svojim potrošačima, ima priliku da kaže ‘Recite NE plastičnoj kesi i nešto dobro će da se desi’. Kampanja u trajanju od jednog meseca podrazumeva da za svaki račun na kome nije plastična kesa Univerexport donira 2 dinara udruženju Nurdor.

Na taj način, Univerexport ostaje u okvirima usvojene Evropske strategije koja podrazumeva

smanjenje upotrebe plastičnih kesa kao meru smanjenja zagađenja životne okoline, a istovremeno čini i nešto mnogo veće i značajnije s obzirom na to da su u pitanju ljudski životi. Procenat izlečenja kod dece je mnogo veći nego kod odraslih i ovo je prilika da se dodatnim osvešćenjem društva u celini, empatijom ka drugima, pravim društveno-odgovornim poslovanjem utiče na što bolje ishode ove bolesti.

“U ovom momentu su svi veći trgovinski lanci uveli naplatu potrošačkih kesa, prvi su se pridlužili inicijativi i Evropskoj regulativi i svojevrsna su vodilja u toj priči i manjim radnjama i trgovcima i podstrek da ova priča zaživi na pravi način i da se naši potrošači naviknu na tu novinu”, naveli su iz Univerexporta. U Univerexportu će potrošačke kese u narednom periodu koštati 2 dinara, a potrošači su tokom promotivnog perioda od tri dana (23, 24, 25. jul) bili u prilici da za uslov kupovine viši od 999 dinara ostvare pravo na besplatan Univerexport ceger.

Ceger će kasnije moći sa sobom da nose u kupovinu i da ne korišćenjem i nekupovanjem plastičnih kesa učine dobro delo za mališane kojih je, nažalost, u Srbiji svakim danom sve više.