MIXX AWARDS: Dodeljene nagrade najboljima u srpskoj digitalnoj industriji

4. VI 2021 | Na međunarodno priznatom takmičenju IAB MIXX Awards, koje se ove godine održava četvrti put, a u okviru konferencije Digital Day Lite, 3. juna su dodeljene su nagrade za najbolje digitalne kampanje u proteklih godinu dana. Nagrada IAB MIXX dodeljuje se najboljima u industriji, čime se postavljaju standardi koji inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog marketinga. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu savršenstvo egzekucije digitalnih strategija i medijskih kampanja.

MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards za 2021. godinu, po kategorijama, osvojili su:

  • Best Brand Awareness Campaign
    – Munchmallow brend film ‘Priča za sebe’, Ovation BBDO
  • Best Branded Content – Seniori
    – Social Media, FullHouse Ogilvy
  • Best Campaign – Covid19 Crisis
    – Thank you, Doctors, McCann Beograd
  • Best Cross Media Integration
    – Coca-Cola otkriva misterije Srbije, McCann Beograd & Drive
  • Best Direct Response & Lead Generation Campaign
    – Roming Net, FullHouse Ogilvy
  • Best Innovation
    – Coca-Cola otkriva misterije Srbije, McCann Beograd & Drive
  • Best Microsite
    – blog ‘Biti mama’, FullHouse Ogilvy
  • Best Non-Profit / Corporate Social Resposibility
    – Trezno i oprezno, FullHouse Ogilvy
  • Best Product Launch
    – Kokos Kasato – Nekima se neće dopasti, Žiška
  • Best Social Community Building
    – Od tvita do dnevnika 2, Pioniri Communications
  • Best Social Media Campaign – Seniori
    – Social Media, FullHouse Ogilvy
  • Best Social Iinfluencer Marketing
    – Insta Grand #SamoUzivaj, Executive Group

Od 15 kategorija, nagrade su dodeljene u 13, jer su kategorije Best Mobile i Best Video Advertising Campaign ostale bez prijava, a prijavljeni radovi u kategoriji Best Corporate Website nisu osvojili dovoljan broj poena za nagradu.

Žiri su činile dame koje su vrhuski eksperti iz oblasti digitalnog marketinga: Milena Maksić, Digital Director, Ovation BBDO, Branka Batričević, Client Service Director, Drive, Ana Danilović, Senior Digital Account Manager, Executive Group, Andrijana Vasić Nikčević, Brand Strategist, Leo Burnett, Vera Radanović, Head of Digital, Media House, Aleksandra Martinović, CEO Srbija Danas, Mia Biberović, Editor in Chief, COO & Partner, Netokracija, Ana Branković, Marketing Director, Adria Media Group, Ljiljana Vučetić, Sport Vision, Tatjana Đurđević, Media planning Expert, Telenor, Aleksandra Garić, Head of Marketing, Cineplexx Serbia, i Iva Mitrović, Digital Creative Director iz agencije Full House Ogilvy, koja je i predsednica žirija.

Nagradu za najbolje od najboljih, ovogodišnji nagrade Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji ‘Thank you, Doctors’ agencije McCann Beograd.