KAMPANJE SA SVRHOM: Izabrani počasni selektori prvog CSR festivala u Srbiji

210917_Kampanje-sa-svrhom-

16. IX 2021 | Prvi Festival društveno odgovorne komunikacije namenjen dobrobiti dece i pojedinca ‘Kampanje sa svrhom’ održaće se ove godine na Međunarodni dan deteta, 20. novembra 2021. godine.

O kampanjama koje će poneti Titulu ‘Kampanje sa svrhom’ odlučuje tim počanih selektora sastavljen od priznatih i dokazanih stručnjaka iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta i pojedinca.

210917_Kampanje-sa-svrhom-2021

Prvi tim počasnih selektora će raditi u sastavu:

  1. Ana Boroš Todić, Corporate Communication Expert, A1 Srbija
  2. Nemanja Brković, Strategic Communication Expert, Telenor Srbija
  3. Željka Ćirić Jakovljević, Direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa
  4. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer, New Startegy
  5. Tijana Koprivica, Direktorka održivog poslovanja, Delta holding
  6. Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
  7. Marija Mitrović, Direktorka za filantropiju i partnerstva, Trag fondacija
  8. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet
  9. Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
  10. Jelena Šarenac, Direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Srbija i Henkel Adria
  11. Maja Vidaković, Izvršni direktor, alliance international media (CorD magazine)

“Ovom smotrom, inicijator – Udruženje ‘Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’ želi da podstakne društveno odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece. Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini”, kaže Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.

Festival Kampanje sa svrhom ima za cilj da podstakne korporacije da
komunikacione ciljeve usklade sa interesima javnosti, i to tako da uočavanjem društvenih problema pomažu u rešavanju istovremeno komunicirajući svoje vrednosti.

Konkurs će biti otvoren 20. septembra, a rok za prijave je 20.oktobar.

Više informacija o projektu ‘Kampanje sa svrhom’ možete pronaći na stranicam društvenih mreža FacebookLinkedinInstagram i Twitter kao i na zvaničnoj prezentaciji udruženja Žute pantalone.