16. V 2024 | Na događaju u organizaciji britanske analitičke kuće IGD koji se odigrao početkom meseca u Londonu, predstavnici Tescoa pozvali su svoje dobavljače da ulože u masovno proširenje Tescove maloprodajne medijske mreže, tvrdeći da će digitalni rast učiniti ovaj medij većim od televizije do kraja 2025. godine.
Naime, ovaj gigant supermarketa je najavio investiciju u brzo proširenje novih izvora prihoda, što će rezultirati postavljanjem dodatnih 6.000 digitalnih reklamnih ekrana u Tesco prodavnicama do kraja ove godine.
Planiranim proširenjem Tesco će, od početnih 400 ekrana u martu 2023, postati vlasnik najveće mreže digitalnih reklamnih ekrana u Evropi.
Na pomenutom događaju predstavnici Tescoa su citirali stručnjake koji predviđaju da će svetsko oglašavanje putem maloprodajnih medija do 2025. godine porasti za gotovo 100 milijardi dolara, što je više od televizije.
Prema najavi upućenih partnera kompanije, osim što planiraju stvaranje najveće mreže ekrana u Evropi, Tesco je najavio i veliku inicijativu za unapređenje personalizacije iskustva kupovine i oglašavanja.
Koristeći sopstvenu platformu za prikupljanje i obradu podataka (Dunnhummby) i kombinujući uvid u navike kupaca sa najnovijom AI tehnologijom, Tesco planira i uvođenje nove generacije ručnih skenera, što će rezultirati ciljanjem miliona kupaca hiperpersonalizovanim oglasima dok se kreću po prodavnicama.
Tesco planira da hiperpersonalizaciju dodatno unapredi i nastavkom razvoja Clubcard aplikacije gde smatraju da postoji još mnogo neiskorišćenog potencijala, kao i dodatnim radom na postizanju personalizovanijih i lokalizovanijih asortimana u prodavnicama.