15. VI 2023 | U prostorijama Delfi knjižare u SKC-u, pred velikim brojem predstavnika medija, održana je promocija zbirke priča ‘Bolji izbor’ u izdanju Lagune, koju je uredila Mirjana Bobić Mojsilović. Kako svako od nas može da napravi bolji izbor, da li je to težak put ili prelepa avantura, koliko znači podrška i da li su promene način da rastemo i postajemo bolja verzija nas samih, samo su neka od pitanja kojima se bavi ova knjiga.
‘Bolji izbor’ je rezultat saradnje IQOS brenda, Lagune kao jedne od najvećih izdavačkih kuća u zemlji i autorke brojnih bestselera, čuvene novinarke i TV lica, Mirjane Bobić Mojsilović.
Mirjana Bobić Mojsilović je uz pomoć ličnih ispovesti korisnika, prošla kroz sopstveno IQOS putovanje i od ovih priča sačinila knjigu koja treba da služi kao pomoć i podrška svima onima koji i sami žele da načine bolji izbor.
„Mene je rad na ovoj knjizi, zajedno sa početkom mog bezdimnog putovanja, doveo u red. Pokazao mi je da je promena moguća i da je daleko lakše nego što sam na početku mislila. Uz ove dragocene ispovesti i iskustva korisnika, nisam doživela nikakvu veću krizu, rad na ovoj knjizi mi je neviđeno pomogao, zabavio me je i što je najlepše, promenila sam sopstvene navike, sopstveni život pa ako hoćete, i sopstvenu filozofiju’, izjavila je Mirjana Bobić Mojsilović.
Svoja iskustva na promociji je podelila i Tamara Aleksić, pobednica casting calla i učesnica globalne kampanje ‘Lice svetske IQOS zajednice’.
„Želela sam veliku promenu na bolje, ali bez odricanja od voljenih rituala i uživanja u njima, poput prve jutarnje kafe. I uspela sam da napravim kvalitativnu promenu prelazeći na manje štetne alternative, a osećaj uživanja je ostao nepromenjen. Učinila sam mnogo za sebe, a sada se trudim da to isto učinim i za svoje voljene, koji ne žele da prestanu da puše, a kojima je potrebna podrška kako bi i sami načinili ovaj bolji izbor’, izjavila je Tamara Aleksić.
Philip Morris je, kako navode iz te kompanije, dugi niz godina posvećena misiji stvaranja sveta bez duvanskog dima i adresiranju uticaja pušenja na zdravlje, nuđenjem alternativa koje su bolji izbor u odnosu na nastavak pušenja. Sledeći tu viziju IQOS kao vodeći brend kompanije Philip Morris, lansiran je na tržište Srbije pre više od 6 godina.
„Pored svih inovacija i revolucije koju smo napravili sa IQOS brendom na našem tržištu, IQOS zajednica ostaje za nas nešto najznačajnije. Zahvaljujući Mirjani Bobić Mojsilović, koja je i sama donela odluku da napravi bolji izbor, našim IQOS prijateljima i Laguni, pred nama je zbirka autentičnih priča. Umećem urednice, ispisana je na zanimljiv i zabavan način i verujemo da će ‘Bolji izbor’ biti podrška mnogima koji i sami žele da naprave neke pozitivne promene u svom životu. Za one koji ne žele da se odreknu nikotina, ovo će biti podrška za ulazak u svet bez duvanskog dima“, izjavio je Nenad Mirković, direktor marketinga i digitala kompanije Philip Morris.
Knjiga ‘Bolji izbor’ je namenjena samo punoletnim pušačima koji ne žele da se odreknu duvana i nikotina, kao pomoć i podrška da donesu bolji izbor za sebe.