ZLATIBORAC OSTAJE ZVANIČNA HRANA OLIМPIJSKOG TIMA SRBIJE

1122017-zlatiborac

1. XII 2017 | Kompanija Zlatiborac i Olimpijski komitet Srbije potpisali su 28. novembra Ugovor o sponzorstvu čime je ova kompanija ostala deo sponzorskog pula, koji u ovom olimpijskom ciklusu nosi naziv ‘Jedan tim – jedan cilj! Tokio 2020′. Na svečanoj ceremoniji Ugovor su potpisali Božidar Maljković, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije i Dušan Knežević, generalni direktor kompanije Zlatiborac.

“Kao lider u proizvodnji vrhunskih tradicionalnih suvomesnatih delikatesa Zlatiborac nastavlja svoju saradnju sa olimpijcima Srbije i u novom olimpijskom ciklusu, podržavajući na taj način sve vrednosti koje su oličene u pojmu Olimpijskih igara i vrhunskog sporta. Zlatiborac kao zvanična hrana Olimpijskog tima Srbije želi da da svoj doprinos unapređenju imidža srpskog sporta i Srbije u svetu, ali i razvoju mladih i perspektivnih sportista”, izjavio je Dušan Knežević.

On je dodao i to da su u Zlatiborcu uvereni da će naši sportisti na najbolji mogući način predstaviti našu zemlju, a time i dalje ostati uzor mladima i najbolji ambasadori Srbije u svetu. “Upravo u tome se ogleda naša sličnost, jer i jedni i drugi na najbolji način promovišemo tradiciju i vrednosti svoje zemlje i van njenih granica, samo na različitim terenima i utakmicama – sportisti na sportskim, mi na tržišnim”, zaključio je Knežević.

Svoje zadovoljstvo povodom produžetka saradnje izrazio je i predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Božidar Maljković. “Za sve kvalitetne stvari i rezultate u životu neophodan je kontinuitet. Posebno je u sportu neophodno imati kontinuitet kako bi se ostvarili vrhunski rezultati i kako bi uložen rad pokazao maksimalne efekte. Danas sam srećan što imam priliku da stavim potpis na produžetak jedne takve saradnje. Saradnje koja ima svoj kontinuitet već drugi olimpijski ciklus, saradnje koja je počela da daje svoje prave rezultate i saradnje koja će u narednom periodu davati još bolje rezultate. Zahvaljujem se našim partnerima iz kompanije Zlatiborac, koja je apsolutni lider na tržištu u svom segmentu poslovanja, što prepoznaju važnost ulaganja u sport i što su odlučili da ulaganje u sport nastave kroz partnerstvo sa Olimpijskim komitetom Srbije. Ponosni smo što je još jedna srpska kompanija u ovim ekonomski izazovnim vremenima pronašla interes da ulaže u pripreme najboljih srpskih sportista i ja sam siguran da ćemo svi zajedno u Tokiju 2020. godine imati mnogo razloga da se radujemo”, istakao je Maljković.